Jesse81 Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Jakka mi ble stjålet med bilnøkkler i til min kjære -77 320 .. Og ikke har jeg noen reservenøkkler Å komme seg inn i bilen går greit. Litt dårlig dørlås, men skal bytte alle låsene nå så jeg får en og samme nøkkel til alle låsene. Problem ligger i å få ut den gamle tenningslåsen uten nøkkelen. Noen som har erfaring med dette? Vil helst ødelegge så lite som mulig, men må jeg borre den ut, så må jeg :/ Eller det det mulig å kontakte en BMW forhandler og få dem til å lage ny nøkkel på en så gammel bil?
Sir Hofstad Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Skal ikke være noe problem å få bestilt nye nøkler
Jesse81 Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 herlig vet noe om hvor lang tid det vil ta? Skulle det på en mercedes en gang, og det var snakk om 3 uker
Sir Hofstad Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Tipper en uke???? Prøv å kontakte BMW i morgen hvis de har åpent
Jesse81 Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 oki. thanks! Får ringe de imorgen Kjedlig med en uke uten bilen men.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå