Jones Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Har gått til innkjøp av Bilstein/H&R som skal monteres før våren kommer og sommerdekk skal på (gleder meg som en unge på julaften) .for å få understellet perfekt var tanken å bytte alle foringer i samme operasjon.Trenger tips og råd fra dere som har peiling på hvilke foringer som er best og hvor disse er å få kjøpt.Noen som vet hva det koster å skifte disse på verksted ?
hagenisse Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Jeg har powerflex på alle de vanlige plassene på min. Ikke den vanvittige forskjellen fra orginalt, men de skal visstnok holde lenger og da er det kanskje verdt det .
Søreng Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 mye koster det sånn ca å skifte til powerflex kontra "originale" foringer rundt om på bilen på de vanlige plassene?
Analex Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Spørs om du gjør det selv eller får et verksted til å ta jobben. Selve foringene koster noen hundrelapper stykke i norge. 4 lapper for bytte av traversforing bake på min fikk jeg beskjed om av et bmw verksted i tromsø.
Sir Hofstad Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Går an å se tilstand på foringer først kanskje? Personlig ville jeg gått for powerflex stabstagforinger og bærearmsforinger, byttet tårnlager hele veien og kanskje prioritert frampart først. Handler slikt hos Motortechnic i Skien: http://norway.schmiedmann.com
Jones Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 Ok,kanskje en god ide og begynne i en ende,bytter vel de enkleste foringene selv.og setter bort resten Takker for tipsa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå