BMWPower Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 er det ett basselement jeg ser bak midtarmlenet? 10 poeng til deg hehe... Jupp, 12" Blaupunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Sorry for OT,men hvordan har du kobla den opp mot orginalanlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Sorry for OT,men hvordan har du kobla den opp mot orginalanlegget? Enkelt Har hentet signal fra bakhøytalere/ledninger. Du trenger en omformer så lager høytalerledningsignal til phonosignal. Kjøpte Stinger sin "omformer" og den fungerte bra. Kan også kjøpe på biltema til kr 79.50, men du kjøper det beste når det gjelder signal. Eller så kan du bruke en forsterker som du kan koble høytalerledninger direkte innpå. Noen bruker org phonoledning som går til org forsterker, men da må du klippe i stykker en phonoledning og koble deg innpå. Litt mer stress det, men det er det beste hvis du har org forsterker da. Men når alt dette er sagt, så er den org cd spilleren ikke noe særlig tess da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Heisann, hvordan går det med bil salget?? Noe som er interessert?? Feit bil, liker den mer å mer. Og jeg som er uten bil av alle ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Takk for svaret Da må jeg skaffe meg en slik omformer jeg også, for det finnes ikke golyd i business anlegget mitt. Det jeg savner mest er litt bass Spiller ingen rolle for meg om den orginale cd spilleren ikke er noe tess, for jeg har ikke engang cd spiller jeg. Kun kassett! Ufattelige greier! Kjører Ipod, ved hjelp av Itrip så det funker greit, men ikke akkurat kvalitetslyd av den løsningen heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Heisann, hvordan går det med bil salget?? Noe som er interessert??Feit bil, liker den mer å mer. Og jeg som er uten bil av alle ting.. Har en som sier han skal ha bilen, men den er ikke solgt pr dags dato nei. Er ikke helt ferdig med bilen enda heller. Fikk noen go saker fra Koed i dag 1 stk M5 fanger 2 stk Klare grøfte/tåkelys. 2 stk M5 E60 "lufteriller" Skal lakkere og montere M5 fanger i helga, gleder meg Vett ikke helt om jeg skal montere M5 riller fra E60, kan bli bra, men er redd d kan bli litt "harry". Noen meninger?? "M5" merke må selvfølgeligt bort. Erstattes med bare "M" eller noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 M5 fanger er montert. Men ikke E60 M5 riller, da jeg ikke tør, litt for redd jeg overskrider "harry" faktoren min Noen som vil kjøpe di?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 solgt bilen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 solgt bilen nå da? Har kjøper som bare venter på at jeg skal få den ferdig. Skal lakke framskjermer og nye dekk. Men jeg har den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 OT Dette må være en av de fineste e39'ene jeg har sett. Utrolig PEN og clean /OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Da er bilen solgt.. Håper den får ett godt nytt hjem. Utrolig hvor "knyttet" du blir til en bil liksom, trist å se den kjøre avsted... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Offa meg:( Må vær trist og se en slik pen og clean bil forsvinne..Perfekt e39 etter min mening!:)Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Offa meg:( Må vær trist og se en slik pen og clean bil forsvinne..Perfekt e39 etter min mening!:)Nydelig bil! Takk for det... Det var utrolig trist. Men får håpe jeg blir like bra fornøyd med den nye.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 faan.... har akkurat begynnt og se meg rundt etter slik bil. men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg