BMWBenny Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Heisann, skal ha oppkjøring i morgen og var derfor å henta kjøreskole bilen og tenkte jeg skulle titte litt på vognkortet til bilen siden man kan måtte trenge det på oppkjøringa men...det er jo låst på en eller annenh måte har sjekka rundt omkring men finner ikke noen måte å låse detta her opp på, er detta en form for tyveri sikring? vil jo ikke bruke makt og kanskje ødlegge håndtaket heller Bilen er en Audi quattro 1.9 TDI 04 modell...prøvde å poste på audi forumet men skjønner ikke noe av den sia dems så hadde håpet at kanskje dere har et godt svar på dette selv om det er en Auidi Får jo ikke tak i kjørelære'n heller... noen?
Tommy Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Hvilken audi? A3 A4 A6 A8 ??? På A6 er det en knapp, på siden av Info skjermen som du trykker på så åpner hanskerommet seg, elles så kan du prøve å trykke 2 ganger på "lås opp" knappen på nøkkelen, eller den knappen ved døråpneren på førerdøra.
BMWBenny Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 ok skal prøve..er en A4 bah glemte å skrive det EDIT: Funka nok ikke de metodene der så det ut som..er jo helt dødt der..skjønner ingen ting av den patenten her...
Superbeetle Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Du har vært å hentet bilen til kjørelæreren? Får du ikke tak i han før oppkjøring da? er det vanlig praksis å låne med seg bilen til kjørelæreren slik? Det står forøvrig i manualen hvordan du åpner hanskerommet!
BMWBenny Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 han er på ferie så vi kjører bilen til biltilsynet selv han kommer ikke hjem på noen dager så vi bare setter bilen tilbake når vi er ferdige. Får vel ikke tak i manualen for den har han nok i hanskerommet eller hjemme hos seg selv tenker jeg
andrem Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Viss du ikke får låst det opp me nøkkel så får du bare prøve me knappene på nøkkel kontrollen =) å viss sensorn heller ikke får opp så er hann mongo viss det ikke blir godtatt og for det andre så blir vognkortet nesten alldri tatt frem =D
Superbeetle Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 han er på ferie så vi kjører bilen til biltilsynet selv han kommer ikke hjem på noen dager så vi bare setter bilen tilbake når vi er ferdige. Får vel ikke tak i manualen for den har han nok i hanskerommet eller hjemme hos seg selv tenker jeg okay..det med manualen var en fleip... Den pleier jo å ligge der...
andrem Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Audi kann jo vere bra d å da menn m5`n brente jo ifra rs4n og da er d jo rein maskin bare i bmwn menn uansett var ute å prøve rs4 nestn (ny) =) fy fan gjikk som f =P
BMWBenny Skrevet Desember 26, 2006 Forfatter Skrevet Desember 26, 2006 har snakka med kjørelærer'n nå og han sa da bare var å åpne, det går jo ikke så da har den klikka...skulle vel være ganske ubetydelig uansett tenker jeg
Steffan C Skrevet Desember 26, 2006 Skrevet Desember 26, 2006 Bilen er en Audi quattro 1.9 TDI 04 modell...prøvde å poste på audi forumet men skjønner ikke noe av den sia dems så hadde håpet at kanskje dere har et godt svar på dette selv om det er en Auidi Får jo ikke tak i kjørelære'n heller... Er det bilen til Petter eller? Sorry for O.T
Dr_S Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Ikke dårlig med 320i coupe som førstebil da!
BMWBenny Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 hehe jo takk DR_S og var stokke trafikkskole sin bil ikke petter
Søreng Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Ikke dårlig med 320i coupe som førstebil da! det er finfint Dr_S :D Lykke til på oppkjøringen. Det går nok bra det! Hadde oppkjøring for litt under en mnd siden jeg og, gjekk "beine veien" det
Bjørn 320 Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Hadde oppkjøring for litt under en mnd siden jeg og, gjekk "beine veien" det Beine vegen til helvete?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå