Basse Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 En kompis var meget uheldig da han lånte bilen bilen min, en e36 318is. Følgende ble da desverre ødelagt: - Høyre forskjerm - M3fanger - Blinklys - Felg (15"alufelg) - Den "listen" rundt nyrene - Liten lakkskade på panser Rattet står en kvart omdreining skjevt når bilen går rett frem, så de vil si at noe i hjulopphenget er gåent ? Noen som kan anslå en pris på dette roughly regnet ? Hadde bare vært morro å vite sånn noen lunde før bilen ble satt inn til takst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 20tusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 kommer vel litt an på om den skal fikses opp på verksted eller ikke..men dyrt blir det nok;) vil tro over 20k.. du kan jo håpe på at ikke noe i forstillinga er gåent, går fort noen kroner der om det skulle være noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
? Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 vil nesten tro at noe i forstillingen er litt ødelagt/skeivt når rattet står så mye feil. kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 mest sannsynlig, og med tanke på at en felg er gåen så har han vel kjørt i noe på den siden felgen er ødelagt som igjen sikkert har ødelagt noe i forstillinga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Felgen traff ganske hardt i en midtrabatt i forsøk på å styre unna :S Har heldigvis kasko, så bilen blir satt inn på merkeverksted. Så nå får jeg bare håpe at bilen ikke blir spiker. O.T : KM-standen min er 12000 over grensen, noen som har vært bort i det samme som vet hvor mye jeg må ut med der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 du må vel bare betale mellomlegget opp til den km grensen mener jeg? mener far min snakka noe om det her for en tid tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 Mener å ha hørt å det samme. Skal foresten ringe å høre med det samme. Frykter det kan bli litt siden det så mye over grensen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Felgen traff ganske hardt i en midtrabatt i forsøk på å styre unna :SHar heldigvis kasko, så bilen blir satt inn på merkeverksted. Så nå får jeg bare håpe at bilen ikke blir spiker. O.T : KM-standen min er 12000 over grensen, noen som har vært bort i det samme som vet hvor mye jeg må ut med der ? Hvis en kompis av deg lånte bilen, skal vel ikke du ta reparasjonen på din forsikring, med påfølgende bonustap..eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 tror nokk du kommer rundt 25-30000. spørs kor mye galt det er i hjulopphenget da. tatt takst nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Her er det jo helt klart at han som har bulka skal betale! Hvis du tar det på din kasko, så taper du 30% bonus.. Hvis bilen står på deg å du er nære 20 så blir jo detta svindyrt.... Her er det bare å sende den på verksted å få en takst, så så må nok kompisen din løpe i banken å plokke ut inntil 30 tusen.... Etter takst så er det ca 8000 bare i lakk, + fanger+ skjerm + hjul + forstillingsdeler+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Når jeg dro av veien med civicen, sto rattet også en halv omdreining feil (og den fikk seg en bra trøkk). Dette justerte de bare på 4 hjuls kontrollen, så det kan hende du/kompisen har flaks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 hm... ingen deler i styringen som er fleksible eller sammen trykkbare så noe skjer når hjula er ute av stilling, noe har mest sannsynlig bøyd seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Hm, måtte ihvertfall ikke bytte/kjøpe noen deler for å få det fiksa.. Men, det kan nok hende han må bytte fjærben, og kulelageret er sikkert gått til helvete.. Jeg bytta fjærbenet og det hjalp ikke noe, men det er verdt et forsøk.. finner sikkert noe på skroten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Vil tro brua di er skjeiv jeg..Virker som om det er disse som bøyes på BMW E36 iallefall! Mål fra starten på kanalen og til senter på hjulet på begge sidene og sammenlign..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå