viper Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 det er bare lakkert med boks ja, ikke helt 100% ferdig mengler litt fin sparkling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 så du får det lakkert på verksted før salg da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Viper er det min Gamle topp denne eller? såfall er den bra hehhe lykke te med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 ny pris er 33000 ikke lett solgte gitt, men må bort snart pga penge-mangel:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Hva med nye bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 men vil du ha folk som kjøper, så lønner det seg ikke å legge ut sånne bilder.. ta det anlegget feks, har du kastet det dit eller? heheikke ta det ille opp.. og ja, jeg VET du ikke vil ha kommentarer, men folk som kjøper.. fornøyd nå eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 bedre, men vi ser jo før bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 det tar jeg ikke så tungt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg