e39530dt Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 hei er det noen som har noen erfaringer fra angel eyes lyktene til fk automotive?? har ikke så mye penger igjen nå etter jul og disse er veldig billige i forhold til mye annet... lyktene er foresten til en e39... skulle gjerne kjøpt hella men disse blir nok litt dyre lurte på hvordan det er å bygge disse om til xenon senere??? passform o.l?? all hjelp motas med stor takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 spar pengene til hella! kommer ikke til å angre selvom det er litt dyrere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Hvis hella til E39 ser normalt ut, så støttes den. Kvaliteten til FK er horribel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 takker for svar hva er egentlig foskjellen??? hva med de lyktene fra innpro?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Hold deg langt unna inpro også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Vil du ha lykter med kvalitet så gå for Hella. Koster litt mer, men ja: det ER verdt det! Har selv byttet lykter på tidligere E39'er, og innpro og FK har egentlig aldri vært noe alternativ en gang... Og har vært 100% fornøyd med Hella. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Vet ikke noe om lykter til E39 fra FK, men blinklysene til E46 Coupe har dårlig passform. Det hender de knekker også når man skal sette de på plass. I mitt tilfelle var jeg ganske heldig, fikk bare èn lykt som hadde litt dårlig passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 såpass ja det hørtesikke bra ut hva er egenlig sånn ca pris på lyktene fra hella?? børjeg kjøpe de som er laget for xenon siden jeg skal ha det eller er det like greit med de som er til halogen pærer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 er vel ca 5500-6000 for lyktene fra hella uten noe mer dilldall tror jeg..! skal du ha med xenon blir jo det dobbelte! evt så kan du jo bare bygge om med slikt et kit til 2000 isteden! ikke er selve angeleyesa noe gode på de andre lyktene, ser 4 pærer som lyser i hver ring! usj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2006 er vel ca 5500-6000 for lyktene fra hella uten noe mer dilldall tror jeg..! skal du ha med xenon blir jo det dobbelte! evt så kan du jo bare bygge om med slikt et kit til 2000 isteden!ikke er selve angeleyesa noe gode på de andre lyktene, ser 4 pærer som lyser i hver ring! usj er i hvertfall ikke aktuelt med lykter der du ser de fire pærene nei... det er helt for j... stygt... da sparer jeg heller til hella... men har sett at du får lykter som er til xenon og til lykter med halogen men de som er til xenon er som regel rundt 1000 kr dyrere og det følger ikke med tennere eller noe... er det anderledes linser\reflektorer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 ingen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå