Gå til innhold

forskjell mellom angel eyes lykter for xenon og de til halo?

e39530dt
 Share

Anbefalte innlegg

hei er det noen som har noen erfaringer fra angel eyes lyktene til fk automotive??

har ikke så mye penger igjen nå etter jul og disse er veldig billige i forhold til mye annet...

lyktene er foresten til en e39... skulle gjerne kjøpt hella men disse blir nok litt dyre :cry:

lurte på hvordan det er å bygge disse om til xenon senere???

passform o.l??

all hjelp motas med stor takk...

visbilde3hy3.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha lykter med kvalitet så gå for Hella. Koster litt mer, men ja: det ER verdt det!

Har selv byttet lykter på tidligere E39'er, og innpro og FK har egentlig aldri vært noe alternativ en gang... Og har vært 100% fornøyd med Hella. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ca 5500-6000 for lyktene fra hella uten noe mer dilldall tror jeg..! skal du ha med xenon blir jo det dobbelte! evt så kan du jo bare bygge om med slikt et kit til 2000 isteden!

ikke er selve angeleyesa noe gode på de andre lyktene, ser 4 pærer som lyser i hver ring! usj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ca 5500-6000 for lyktene fra hella uten noe mer dilldall tror jeg..! skal du ha med xenon blir jo det dobbelte! evt så kan du jo bare bygge om med slikt et kit til 2000 isteden!

ikke er selve angeleyesa noe gode på de andre lyktene, ser 4 pærer som lyser i hver ring! usj

er i hvertfall ikke aktuelt med lykter der du ser de fire pærene nei... det er helt for j... stygt... da sparer jeg heller til hella... men har sett at du får lykter som er til xenon og til lykter med halogen men de som er til xenon er som regel rundt 1000 kr dyrere og det følger ikke med tennere eller noe... er det anderledes linser\reflektorer?? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...