Aleks Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 jeg har litt flere spørsmål jeg.. når jeg tar opp vinduet mitt på fører siden så kommer d en sinnsyk skrikelyd fra ruten.. akkurat som glasset skriker mot gummi.. noen som vet ka d kan være? er det vanskelig å bytte viftereim på en 318-is?? min lager en fæl skrapelyd.. skrapelyden går vekk når eg sprayer silikon spray på den så d på være at den er så slitt at den rett å slett lager lyd..noen som kan forklare hva man ska gjøre.. hehe.. går ikkje på verksted å betaler penger for noe man kan gjøre selv med riktige innstruksjoner.. takker for svar..
hagenisse Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Kommer skrikelyden hvis du kjører vinduet med døra oppe? Hyler litt på min opp når gummilista har blitt våt.
Aleks Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 lyden kommer hver gang jeg tar d ruten opp.. men hvis ruten har vært tørr over lengre tid så kommer ikkje lyden.. feks hvis bilen min står ute en natt og d regner.. så kommer d jo vann på utsiden av ruten. også tar eg ned vinduet og da ta jo ruten med seg vann ned i døren.. og når jeg da tar d opp igjen kommer lyden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå