ehrnst Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 Kjører b23 med 316diff nå 4.10 i utveksling(?) Det er moro å kjøre, men bruker litt suppe, hehe. B25 går bra den, sinnsykt kul bil å kjøre med et riktig understell. Ang topprblemet ditt så er jo alt relativt, hvor mye tenker du å lade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 AMC er noe spanske drittopper. Det er en 320i topp med 325i ventiler, man kan jo tenke seg til hva slags strupning det blir av motoren med en slik topp. En 325i gikk jeg lei av etter 2 uker. Men det er bare å kjøre en lat bil en liten stund så blir det moro med 325i igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 jeg kortet ikke giroverføringa ved å sette inn m30b28 fra e28 i allefall, så det er sagt.. mellomaksel sveiset jeg, og motorfester.. bunnpanne fra e34, var ganske greit.. jeg syns du skal gå for m30.. er det ikke mye kulere å ha noe som ikke alle har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 27, 2006 Share Skrevet Desember 27, 2006 en arbeidskompis av meg kjører golf 3 1.8 90hk(de går vel bra de også?) og han ble ivertfall ivrig og imponert av min 325 e30... men jeg selv synes den går som et dass.. men mulig jeg bare er vandt med effekten,så er motoren rimelig sliten også.. en fyr som kjøpte en m20b25 motor tidligere av meg synes også denne motoren var mye sprekere en sin 320..så vil tro du merker en del forskjell fra 318 til 325 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 jeg kortet ikke giroverføringa ved å sette inn m30b28 fra e28 i allefall, så det er sagt..mellomaksel sveiset jeg, og motorfester.. bunnpanne fra e34, var ganske greit.. jeg syns du skal gå for m30.. er det ikke mye kulere å ha noe som ikke alle har? Jo, helt klart. Men kan ikke la bilen være ukjørbar for lenge, da det er eneste bilen jeg har som går nå. M30 blir mer et aldri så lite prosjekt, enn et kjapt motorskifte med en M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 Kjører b23 med 316diff nå 4.10 i utveksling(?)Det er moro å kjøre, men bruker litt suppe, hehe. B25 går bra den, sinnsykt kul bil å kjøre med et riktig understell. Ang topprblemet ditt så er jo alt relativt, hvor mye tenker du å lade? Hvor stressa er kasse med slik utveksling? Gire hele tida? Hva har du på 5. i 100? Skal ikke lade noen verdens ting, da jeg skal kjøre sugemotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 en arbeidskompis av meg kjører golf 3 1.8 90hk(de går vel bra de også?) og han ble ivertfall ivrig og imponert av min 325 e30... men jeg selv synes den går som et dass..men mulig jeg bare er vandt med effekten,så er motoren rimelig sliten også.. en fyr som kjøpte en m20b25 motor tidligere av meg synes også denne motoren var mye sprekere en sin 320..så vil tro du merker en del forskjell fra 318 til 325 motor. Tror jeg velger å finne det ut! Så det skal bli spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 husk å få med mellomakselen til 325 da, hvis det blir bytte. 318 kassa er en del kortere enn 325 sin, så din mellomaksel vil bli for lang å bruke på en 325 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 husk å få med mellomakselen til 325 da, hvis det blir bytte.318 kassa er en del kortere enn 325 sin, så din mellomaksel vil bli for lang å bruke på en 325 motor. Jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 da er det jo bare å få tak i resten og sette i gang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 da er det jo bare å få tak i resten og sette i gang da I'm on it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå