Testpiloten Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 Har igjen av alle typene enda ja
Testpiloten Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 Tomt for DTM men igjen av de andre
Testpiloten Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 Ny pris! Vil gjerne selge de jeg har igjen. 700 kr pr potte! Har igjen av alt unntatt DTM. Har også 2 potter som ikke er avbildet av typen 3" rett. Samme typen av den 4" jeg har bare en tomme mindre! noen som er interessert?
Testpiloten Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 Har du noe med 3" inn? Beklager det har jeg ikke
Testpiloten Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Skrevet Februar 12, 2007 Får ikkje fram bilde eg,kæ e gale?? http://www.bilbyggeriet.no/marked.htm
antiloop Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Monterer du ei potte med 2x3" utblås for 1500.- så kan jeg ta meg en tur oppover!
Testpiloten Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 Heisann Nå er jeg redd jeg desverre ikke har tid til det.. Har så mye stående selv som jeg må bli ferdig med desverre. Men må vel være noen på forumet her som monterer potter her for noen kroner vel? Trenger bare et kurant sveise apperat og noen rør stubber for å lage overgang rekner jeg med. Noen timers jobb så skulle det være greit. Jeg kan si fra om det skulle dukke opp tid til det litt senere men bakpotte har jeg ivertfall igjen om du skulle være interessert uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå