Testpiloten Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Ny pris! Vil gjerne selge de jeg har igjen. 700 kr pr potte! Har igjen av alt unntatt DTM. Har også 2 potter som ikke er avbildet av typen 3" rett. Samme typen av den 4" jeg har bare en tomme mindre! noen som er interessert?
tobben! Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Er de av ok kvalitet eller? Ikke sånne som ruster etter to måneder?Bråker de mye?
Ole@Automote Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Det er lignende kvalitet som det du får på torshov bilrekvisita
tobben! Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 ok.Har dere testa noen av dem på e 36 sekser eller?tenker på lydnivå osv.
Testpiloten Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Jepp det har vi. På 325 har vi montert 2 av de 2x3" med rett tut. De brummer bra! Har også montert en av de med 4" på 325 og det høres tøft ut! Men da er jo andre lyd dempere fjernet. er kun den lyd demperen som er på bakpotta som er på. Og den demper jo ikke mye. Men blir ikke bråk ut av det. Men hærlig 6er lyd!
tobben! Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 ok. Blir det mye skstra i frakt til Trondheim?
JoeNasty Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Du vet vel ikke om noen fine potter til en e-39 520iA??Gjerne noen fine doble som ikke trenger modifisering av hekkspoiler?Sender dere til Oslo hvis jeg evt kjøper av dere?? MVH JoeNasty
Testpiloten Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 ok. Blir det mye skstra i frakt til Trondheim? Det kan jeg sjekke opp.. men tipper rundt en hundrings kanskje? Er jo bare 7 mil fra trheim til storås der vi holder til å da.
Testpiloten Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Du vet vel ikke om noen fine potter til en e-39 520iA??Gjerne noen fine doble som ikke trenger modifisering av hekkspoiler?Sender dere til Oslo hvis jeg evt kjøper av dere??MVH JoeNasty Eneste vi har av potter nå er de jeg har avbildet. Vi driver egentlig ikke med så mye videresalg pga for mye jobb i forhold til lønnsomhet. Men det var sånn partikjøp og vi skulle ha potter til våre egne prosjekter så kunne like gjerne kjøpe flere. Skal du ha ei potte på hver side eller kun en potte med dobbel utblås?
Hylland Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Passer den 2x3" potta på ein 535ia??? kor mykje koster frakt til Bergen isåfall??
Ole@Automote Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Passer den 2x3" potta på ein 535ia???kor mykje koster frakt til Bergen isåfall?? De bakpottene her må tilpasses hver enkelt bil så de vil i utgangspunktet passe aller biler. det må sveises oppheng og kansje fåes tak i noen overganger fra ditt orginale eksos anlegg til den nye bakpotten Dette er ikke noe problem for kyndige folk
JoeNasty Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Du vet vel ikke om noen fine potter til en e-39 520iA??Gjerne noen fine doble som ikke trenger modifisering av hekkspoiler?Sender dere til Oslo hvis jeg evt kjøper av dere??MVH JoeNasty Eneste vi har av potter nå er de jeg har avbildet. Vi driver egentlig ikke med så mye videresalg pga for mye jobb i forhold til lønnsomhet. Men det var sånn partikjøp og vi skulle ha potter til våre egne prosjekter så kunne like gjerne kjøpe flere. Skal du ha ei potte på hver side eller kun en potte med dobbel utblås? En med dobble utblås...
StigJ Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Hmm.. Dette så jo meget interresant ut. Du har vel ikke bilder av noen biler (helst E46) med oval eller den doble rette?
bmwhans Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Jeg har en 325i e30. Jeg har lyst på den dtm potta. Bilen min har jo 2 rør fra midten av bilen ca. må jeg få en overgang fra to rør til et da? hvordan blir det med frakt da jeg bor i østfold, ca 4 mil sør fra oslo. Jeg kan få en på thorsov til 1200. jeg kjøper heller den hvis den dere har blir dyrere sammenlagt med frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå