ingard Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Det røret som den 22mm store bolten sitter i, er bom fast, vil ikke røre seg.. I tillegg gir foringa etter, sånn det er ikke bare å hamre løs på demperen heller.. Vi ble så plaga at vi måtte bare gi opp.. Nå vurderer jeg verksted, for dette var noe dritt.. Noen tips her?
TexWiller Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Varmes eller kappes med vinkelsliper. Har du bedre tid sprayer du på skikkelig rustløser/krypolje (f.eks omega) ikke wd40 og venter noen timer
Arimanni Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Skal du bruke oppigjen demperen? Snakka med ein BMW mekaniker når eg sku ta av på min, og han sa at det var veldig vanskeleg å få av uten å bruke vinkelsliper.
ingard Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Skal du bruke oppigjen demperen? Snakka med ein BMW mekaniker når eg sku ta av på min, og han sa at det var veldig vanskeleg å få av uten å bruke vinkelsliper. Nei, har nye, men ser ikke for meg noe vinkelsliping.. så erfaren er jeg ikke..
Arimanni Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 Å bruke vinkelsliper er ingen kunst. Berre prøv deg fra Lykke til
verticalescape Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 tersj (eller hvordan det nå staves) funker bra, har skiftet dempere på mange e34, å dette har alltid fungert fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå