Gå til innhold

Min E36 320i Coupé :) --- Nå solgt...


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

Da satt jeg å hadde litt lite å gjør denne kvelden og tenkte at nå har jeg vert medlem en stund så nå kan jeg vel legge ut litt info og planer med min bil!

Bilen er en 1992 modell 320i diamant svart coupé, som har rullet beskjedne ca 220.000km, men virker i meget god teknisk stand!

Siden jeg er student og økonomien ikke er verdens beste ble det denne, men jeg er kjempe fornøyd til nå, og håper å være det frammover!

Bilen ble kjøpt i trondheim av Sivert Løvseth (for di som vet hvem han er).. (Han som driver Automote tuning for de som ikke vet hvem han er :P) bilen skulle egentlig bli et prosjekt for han, men ble solgt pga mangel på tid..

Siden jeg ikke hadde lappen når jeg kjøpte bilen, var det guttetur med meg å fattern fra trondheim og tilbake til stavanger om oslo med bilen! En skikkelig lang tur å fikk prøvd bilen litt..

Bilen ruller akkurat nå på 195/65/15" originale bmw felger, men på sommer er det 225/35/19" type "SMC Opuz" 8)

Nå har jeg vel hatt bilen i et par mnd og funnet litt ting som må rettes opp for at den skal bli fin igjen.. Er ikke største modifikasjonene, men må til :P

Har nettop byttet olje til Castrol TXT - 5W-30 og skifet oljefilter! Synes den tikker litt mye når den er kald etter oljeskiftet men...

Det som må skiftes er katalysatoren da den er blitt til kjeks, og bytter sikkert mellomrøret samtidig også da :P

Andre planer med bilen er (x når de er kommet)

- (x) M3 Diffuser i bakfanger

- (x) M5 Bagasjeromslist

- (x) M3 Sideskjørt

- (x) M-Pedaler

- (x) M-matter innvendig

- (x) Komplett skinninteriør

- (x) Angeleyes

- (x) Xenon

- (x) Nye sommerdekk

- (-) M3 Speil

- (-) Short shift (i hus)

- (-) Girkule med lys

Vel, det er vel hovedsaklig planene med bilen siden jeg er student :P

Litt bilder av bilen slik den var da jeg fikk den, ble satt på m3 front og hvite blinkers bak før jeg hentet den..

img0290qe1.jpg

img0283udenskiltoa6.jpg