Gå til innhold

Min E36 320i Coupé :) --- Nå solgt...


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På tide med liten update fra helgen..

I dag ble det skiftet ut gamle listen i fangeren bak og satt i ny rieger M3 look eksoslist/diffuser! Var igrunnen rimelig lett jobb..

Rygga så inn i garasjen for å stå tørt :P (Ja, jeg er fullt klar over at kun ett ryggelys funker og at garasjen er møkkete :lol:)

innigarasjen1vg.jpg

For så å rive å skru litt her og der.. Gjengene på mutteren som satt på den orginale listen var helt ødelagt så måtte til med tang for å få den løs.. Deretter med litt hjelp av et flattjern poppet listen rett av :)

Så var det å klemme listen innpå klipsene så den sitter der den skal:

img03522ck.jpg

Så en skrue på hver side:

img03550qx.jpg

img03534ns.jpg

skifting9ku.jpg

Får så å kjøre ut igjen med montert eksoslist :D

list4yj.jpg

medlist7pm.jpg

Fikk gjort litt annet dill dall med det samme, skiftet litt pærer og isolert litt ledninger etc.. :) Så det var helgens lille update.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, meg og pappsen prøvde oss på det også i dag, men fant fort ut at vi ikke var helt kompetente.. Pluss manglet et litt nødvendig verktøy. Det endte med en sprukket klips og sprekk i blinklyset (Det var det ikke meg som gjorde!) Så da bler det spandert på nytt blinkers av papsen og så får jeg se om jeg kan få noen med litt mer kompetanse eller som har gjort dette før til å hjelpe meg, eller prøve meg igjen når jeg får motet tilbake :lol:

Men skal si ifra så fort jeg for gjort det toro.. Klør ivertfall etter å få de på, men trenger noen med peiling :P

Noen fra området som har peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ok, da var det en liten kosekveld med bilen. Var ikke store planene for dagen, men de små jeg hadde var iverfall klare :!:

Som sagt ikke rare updaten i dag, men fikk skifta panser-emblmet, og det TRENGTES!! (Bildet taler vel for seg selv!)

img0387vo4.jpg

Hadde også planer om å montere mikrofonen til cd spilleren så jeg kan koble opp telefonen via bluetooth! Dette tok vel ca 5-10 minutt og var rimelig enkelt :P Men meget praktisk i ettertid :D

Vurderte ganske lenge hvor jeg skulle ha mikrofonen, men valget falt til slutt nede til høyre for rattet (se bilde) der den ikke vises så godt, men du kan høres brukbart fra førerposisjon! Den dobbelsidige tapen som følgte med var ikke mye å skryte av så den ble fort avskaffet og en dash med hurtilim ble anvendt slik at mikrofonen hang :) Synes ikke det ble så aller verst med hensyn til at det ikke skal se så voldsomt ut :!:

img0391bl3.jpg

Jaja, det var lørdagens lille update :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer, det var meget modent for utskifting! Derfor ble det enda gøyere å skifte det enn dersom det hadde vert bare litt slitt :D

Ang. mikken.. Prøvde mange plasser før jeg tok på limet, men fant til slutt ut at dette var den beste plassen, med tanke på utseende og lyd! Faktisk ingen som har klaget på lyden enda! For det pleier jo å være et kjempe problem på disse spiller mikrofonene! Papsen har akkuratt samme oppsett og der er det helt håpløst å høre noe som helst! Så jeg er meget fornøyd :D

Fikk også gjort litt finarbeid med ledningene til hylerene og skjekket bremseklossene i går siden det har vert en merkelig skrapelyd i det siste! Fant ikke noe galt med klossene og det var en del igjen ennå!

Noen som har noen ide om hva dette kan være, er en slags skrapelyd som kunne minne om at bremsklosser på metallet eller hjullager :?::?:

Har ikke skjekket hjullageret ennå, men det var ikke klossene vertfall :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...