Gå til innhold

Min E36 320i Coupé :) --- Nå solgt...


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, takker for kjekke kommentarer.. Kan jo si litt om det som er på listen nuh..

Bestillt:

- Svarte skinnseter framme!

- Nye projectorblinkers i sort

Har hjemme klare til montering:

- CCFL angel eyes sett

Ikke bestillt, men må skaffes fort som FAN :P :

ny katalysator + mellomrør :lol:

Nå er det omtrendt blanding av frieksos og dyp 6'er brumling fra rundt om på bilen :lol:

Kommer nye updates så fort jeg får gjort noe, eller noe er i hus :D

Forresten helt rett kjetil, kjempe dumt at ting må koste så mye når det er så mye man har lyst på :D Hehe, endrer poster i vildens sky her :D

Ja, nettingen skal byttes til sort og få ekstra netting i de små hullene også, og sort grill og nyrer skal også komme.. men som sagt, ting koster for en stakkars student :D och nu må eksosen prioriters!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Da var det en god stund siden sist update!

Var på fredag og fikk skjekket skikkelig under med eksosen for å finne ut hva som måtte skiftes, det endte med at jeg fant et hull på størrelse med diameteren til en 20 kroning + 1cm.. på mellomrøret.. Det var også noe "heimamekk" som vi sier her i vest og måtte byttes..

Dermed ble bilen levert til svendsen eksos på forus i morres for å skifte og bøye til dette røret!

Hentet bilen igjen litt over kl 2 og gud bedre for en forskjell!!

Skal få tatt et bilde senere!

Håper forresten også på at blinkersene skal komme snart (ventet i over en mnd) slik at jeg skal få montert angel eyesene.. Gidder ikke gjør det 2 ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ok, liten update igjen..

- Da har skinnsetene framme blitt sendt i dag, får de nok i neste uke, jippi :D

- Har hentet de nye tårnlagrene i dag, venter ennå på pakningene.

- Blinklysene er fårhåpentligvis på vei snart, venter ennå på dem!

- Trolig nye m-tech pedaler på vei også snart :)

Ok, bare en liten update, kommer med bilder etterhvert som jeg får ting og får montert de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige skinnseter (ikke sport tror jeg) i svart, fra "E36Cab1" her på forumet!

Han som driver og bygger om en 318i cab til 3.0 M3!

Skal vistnok være i meget god stand så jeg gleder meg :D

Nå må jeg bare få tak i skinn bag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig var det på tide med en update med bilder.. Er ikke rare greiene, men bedre enn ingenting.. Kom hjem fra skolen i dag og da lå dette å ventet på meg i postkassen :D

img0489pk4.jpg

Meget bra innpakket!!

img0490uk3.jpg

img0492to8.jpg

Kommer nok til å montere disse i løpet av helgen... ikke tid før da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjøpe de av Ad|os her på forumet.. Meget fornøyd, tror de er aluminum, veide litt vertfall!

Gleder meg sykt til å få på dette...

Og venter enda på blinklysene slik at jeg kan få satt i angel eyesene :? Har tatt LITT tid nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update.. Fikk igår mekket en del og fikk utelukket en del ang. dunkelyden for de som har lest denne tråden på teknisk!

Fant ut at det var verken tårnlager, hjullager, bremser eller foringer som lager lyden! Men fant framdeles ikke ut hva det var, men det skal jeg nok finne utav!

Begynte kvelden med å skru av demper bak for å finne ut om det var noe med den som var gåent, men fant fort ut at det ikke var det, men at selve "gummi demperen" bør skiftes. Da nederste del av den var morknet.

Etter dette var det av med hjul framme og bak og skjekke hjullager og foringer, som også var helt fint!

Deretter skrudde vi sammen alt igjen og jeg begynte på pedalene mens de andre heiv seg i øllet :D

Clutch og bremsen var nokså enkel å montere og tok vel ca 10 minutt kvarter for begge pedalene, men gasspedalen var litt mer vrien.. Etter mye om og men, et par bannord og et par tenkepauser skrudde jeg hele gasspedalen ut og bøyde den bakover så jeg fikk på skivene og muttrene. Monterte så gassen igjen og alt funket brillefint! Tok vel en time halvannen kanskje!

Så var det først å kjøre de tre nokså berusede kvinnelige medlemmene av forsamlingen hjem for deretter returnere og ta med meg to andre.. Var vel hjemme ca kl 02:00 og skulle opp kl 06:00 så det var brillefint :lol:

Glemte jo selvfølgelig kameraet, men fikk tatt noen bilder med mobilen, de kommer senere!

EDIT: rettet litt skriveleifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...