Søreng Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 Takk takk for mange fine kommentarer Ble en fin oppgradering ja, og blir nok enda bedre når jeg får i sidene.. Noen som har gjort det før forresten? Ska sei ble bra dette her, bedre bilder enn det eg tok og !. meget bra Hehe, det kan sikkert diskuteras, men bra blei det vertfall Kjempefornøyd eg.. Vaska de og i dag, så må bare finna någe å smøra inn framsetene med så de blir liga fine som baksetene.. Du får se på det i bilen neste gang me treffes på et treff
Kjetta Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Holdt det eg smørte baksetet inn med? det blei ikkje matt, det e fremdeles mykt og greit right?
Søreng Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Skrevet Mai 1, 2007 Jepp, va meget bra.. Vaska øve de idag med klut med kun vann.. Og det sitte ennå på det som du tog på.. Ka det va for någe? Blei veldig blankt og fint
Ad|oS Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Gled deg til å skli ut av setene hehe Et problem med disse "lave" skinnsetene du ikke sitter så bra i. Sliter hvertfall litt med det i min bil med org skinnseter
Søreng Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 Gled deg til å skli ut av setene hehe Et problem med disse "lave" skinnsetene du ikke sitter så bra i. Sliter hvertfall litt med det i min bil med org skinnseter Hehe, har ikke merket så mye ennå, men du sier noe der, får vel se når det blir litt bløtt føre hvordan sklimotstanden er StrexX: Takk, Setter pris på slike kommentarer
Søreng Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 Tid for liten ny update Har kjøpt meg en spoiler av en på forumet her, er litt usikker på hvordan jeg vil like den, har en del midt under selve spoileren jeg er litt usikker på, men tok sjansen siden jeg fikk bra tilbud Meg å kompisen min (upperhouse her inne) bestillte også en god del deler fra gs som vi fikk i går, der han fikk alt sitt, og jeg fikk ikke det jeg skulle ha, så må nok ta en telefon til gs i dag! Uansett, her er et bilde av spoileren Hva tror folket, blir det bra?
-Anders- Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Jeg ville ikke hatt på den spoilern. Var ikke fin! Men, mulig det blir bedre når du får lakkert osv.
Søreng Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 Ok takk for inspill.. Ville du heller gått for E39 M5 lista? Er framdeles også usikker på denne, ville egentlig hatt den uten den klompen i midten.. men tenkte jeg skulle se hvordan den ser ut på bilen.. Om den ikke ser fin ut får vi finne jeg finne ut hva jeg skal gjøre med den
Tom_E36 Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Syns heller ikke du burde gå for den spoilern. e39 spoilern er drit kul. dama har den på sin 318is og jeg misunner henne på den..blir "cleant" å ikke for mye dill dall bakpå en på ebay som selger for 400,- ferdig lakkert,bare å gi farge koden. også billig her http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=907024438&n=1199147570&pn=1226664261 Kul bil! men blir det ikke å ødelegge hattehylla å ha kondensatoren der? Den skal vel være så nært forsterkern som mulig.
Ad|oS Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Synes ikke noe om den spoileren. Først å fremst pga den i midten, og så er jeg heller ikke noe særlig fan av bremselys på spoiler på BMW
Søreng Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 har du bilde bakfra da Arild? Så dere mener at det ødelegger den cleane looken med denne, skal heller ha en annen? eller lista?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå