Gå til innhold

Min E36 320i Coupé :) --- Nå solgt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått gjort en del.. På fredag ble det vorsh med skruing av bil, what a wonderfull combo :D

Begynnte med å hente tingene hos lakkereren og var meget fornøyd :) Gikk rett hjem og monterte M5 lista til bagasjelokket!

Så det ble skiftet dørsidene, så jeg nå har fullt skinn.. De var ikke særlig pene så jeg etter jeg tok de på... så spørs om jeg bytter tilbake :?

Fikk også montert xenon i grøftelysene og må si jeg eg MEGET fornøyd, herregud for en forskjell på lyset! Kan anbefales på det strekeste :P

Gikk så løs på montering av m-tech sideskjørt, som ble litt "knot", men fikk det til til slutt, men sikafleksen holdt ikke helt perfekt så de har fått litt ekstra sikafleks nå og står med tvinger å blir klemt inntill nå i natt!!

Nuf said, bilder:

CIMG2240udenskilt.jpg

CIMG2242udenskilt.jpg

CIMG2243udenskilt.jpg

CIMG2244.jpg

CIMG2245.jpg

CIMG2247.jpg

CIMG2248.jpg

Noen av bildene ble tatt i kveld og erstattes i morgen med nye lysere bilder :)

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hvis du ser på bildene ovenfor og leser teksten, så er det gjort en del!!

Men hagen inneholder framdeles angel eyes og nye blinkers.. Det var ikke lurt å begynne på det etter alt det andre, mulig det hadde blitt litt skeivt, da det nermet seg tid for å dra til byen ;D

Skrevet

Beklager, men skrev samtidig som du la ut denne hehe Ser bra ut hvertfall! Likte xenon-lysene dine. Når kommer forresten M3-lister på sidene? ;)

Skrevet

Vel, må vet jeg ikke helt hvor mye mer penger jeg skal legge i denne bilen.. Planen er å selge etter sommeren, og da er planene nesten klare.. De lokter litt mer hk 8)

Men vi får se.. Blir nok ikke m3 speil med det første :)

Skrevet

nye bildene kommer øyeblikk, skal ut å ta de nå.. Har enda ikke fått festet skjørtene enda, må få tak i noen skruer til endene først da de ikke vil sitte helt med bare sikafleks...

Pocket: Takk og stemmer, vorsh med bilskruing er meget god kombinasjon, så fremt du vet når du må stoppe å skru :lol:

Skrevet

Ok, da kommer litt oppdaterte bilder! Har ikke fått festet skjørtene helt ennå, så er litt teip å slikt på bildene, skal kjøpe skruer til å feste med i morgen! Så for klare meg med teipen untill further!

IMG_0038udenskilt.jpg

IMG_0039.jpg

IMG_0042.jpg

IMG_0043.jpg

IMG_0045udenskilt.jpg

IMG_0046.jpg

IMG_0047udenskilt.jpg

@ Kjetil 323i E36:

Ser jo forsåvidt grei ut på bildene, men er en del ting her og der som jeg gjærne skulle vert foruten :)

Og det eneste skjørtene ødelegger litt den cleane looken med er at de er litt lavere enn resten av fronten og baken.. Kan sende deg noen bilder på PM fra litt forskjellige vinkler om du ønsker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...