Gå til innhold

Min E36 320i Coupé :) --- Nå solgt...

Anbefalte innlegg

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bilen blir muligens solgt i helgen så short-shiften blir ikke montert nei..

Planen er ny E36 coupe! Så om noen har noe interresant så skrik ut! Trenger sårt bil til sommeren!!!!

Skrevet

Planen er ny E36 coupe! Så om noen har noe interresant så skrik ut! Trenger sårt bil til sommeren!!!!

Kjøpe min når den blir ferdig? :shock:

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Driver å fikser litt smådill før den skal før den legges ut for salg... Kommer ikke til å skje mere :) Men kommer jo ny bimme når denne er solgt, men vet ikke helt hvilken enda.. Sugen på E-38 eller E-36 Coupe igjen, noenlunde mer original så jeg kan gjør som jeg vil :)

Skrevet

Mini Update 20/9

Skjedd lite her i det siste.. Har vert litt fram og tilbake med evt. kjøpere og diverse, men bilen står enda fint i gåren :)

Har nå fått montert splitter nytt alt mht. bremser og håndbrekk bak. Dvs. nye bremseskiver og klosser og det som måtte følge med på begge sider samt alt nytt i håndbrekkopsettet :) Ble rimelig mye bedre kan en si.. Og den dunkelyden som jeg har undret på lenge og prøvd mange forskjellige ting for å fikse har nå blitt vekke..

Så nå er jeg fornøyd.. Så blir det muligens nye dempere framme snart.. Får se om lønna strekker til i framtiden :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Sikkert ute etter støre motor da rekna e med??? visst ikkje så har e en 320 coupe som kjem for salg om ei stund :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...