extremracing.net Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Ehh, er dette noe av det som mangler? isåfall er dem ganske dum.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1346278 ha ha er vel ikke MULIG og være så smart vel!!! at dem evntuelt selger "varene" på nett noen dager ett raidet?!?!?! men skal aldri si aldri.... var jo noen av delen som feks: 1stk Fk Coilover sett 1stk Kw Coilover sett som var LIKT da..hehe
E36Cab1 Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Er vel kansje ikkje lett å bevise noke uten at en kan identifisere/kjenne igjen nr eller spes merking på delane? Blir vel kansje berre påstand mot påstand?
D.C.V Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Det ska du ikke se bort i fra, vist mine geografi kunnskaper stemmer så er sogn og fjordane rett sør for møre og romsdal..
D.Toft Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 men, er kun 7 siffret tlf nr. og litt søk på dem 7 pluss ett tall fra 0 til 9, viser atr peppes pizza i oslo eier 6 av dem, og dem andre finner eg ikke noe på. men epost til autodb om å få ip-adressen dems er sendt
NyborgRacing Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 ikke har han bare fk,kw setta, han har jo 800nm clutch og 2stk M3 gir kasser også?! denne var virkeli mistenkeli! han dere burde hatt ett besøk tror jeg.. Synd at folk skal være så utroli jævlige!! Har selv opplevd sånne ting, riktignok ikke med så høye summer men det er jævlig surt alikevel Lykketil Andre, håper du for igjen delene
extremracing.net Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 finner heller ingen som heter:Kai-Arne og bor i 6770 Nordfjoreid så lukter litt av denne annonsen..mulig det er en veldig DÅRLIG spøk eller noe??
andrem3 Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Skrevet Desember 30, 2006 Jeg fann et nr på en Kai arne i Nordfjoreid
NyborgRacing Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 ja det der lukter lang vei.. kontakt via mail få ip adr. fra autodb. å sett kloa i dem, lite mulig at i den omkretsen så er det flere som har liggende akkurat set som har blitt stjælt av Andre
D.Toft Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 joda, er en kai arne i nordfjordeid.. http://www.kvasir.no/telefonkatalog/sea ... id&x=0&y=0
NyborgRacing Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 ring han der å spør om han selger deler!
D.Toft Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 ja det der lukter lang vei.. kontakt via mail få ip adr. fra autodb. å sett kloa i dem, lite mulig at i den omkretsen så er det flere som har liggende akkurat set som har blitt stjælt av Andre venter på mail fra autodb, og kansje klarer admin her inne å sjekke om ip blir brukt av ett medlem her..
extremracing.net Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 joda, er en kai arne i nordfjordeid..http://www.kvasir.no/telefonkatalog/sea ... id&x=0&y=0 he he ok.. søkte bare på 1881 jeg..hehe
extremracing.net Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 sendte mail til han om at jeg var interisert i et av senkesettene.. lurte på om og få tlf nr for raskere kontakt ; ) hehe
NyborgRacing Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 ja det der lukter lang vei.. kontakt via mail få ip adr. fra autodb. å sett kloa i dem, lite mulig at i den omkretsen så er det flere som har liggende akkurat set som har blitt stjælt av Andre venter på mail fra autodb, og kansje klarer admin her inne å sjekke om ip blir brukt av ett medlem her.. Ok, håper på at du får svar på det da.. må sikkert ha kontakta politi og anmeldt saken for å få ip. så mye dumt når det gjelder sånneting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå