Arimanni Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/a ... 487452.ece Og nei, det er ikkje bilen min, men trur eg veit kem da er. Og når det gjelde kjøyringa hans, så hadde eg ikkje forventa anna..... Kva er straffa for å stikke av?
Hakon Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 tja... her kan de ikke bevise hvem det var som kjørte, så det er nok heller tvilsomt at noen blir straffet
Arimanni Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Skrevet Desember 27, 2006 Tru meg, han Dregali kan finne på litt av kvart vist han ikkje får nokon "dømt"! Vist det er ein person som gir politiet eit dårleg rykte, så er det han! Ja, det er naboen min, og kan ikkje seie at me er så veldig gla i kvarandre! Det er jo eit lite lokalsamfunn, så å finne ut kem som har gjort noko her, er ikkje det vansklegaste.
ingard Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Må jo nesten være noe sjåføren vil stikke av fra.. Alkohol kanskje?
Ballder Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Eller var på vei til fest... Ikke no vits i å skippe en god fest for det der.
ready2ride Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Bra da gaor unna litt lengre uti fjorden også
Dirty Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 haha er jo ikke værre en å melde bilen sstjålet hahah
Arimanni Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Er det ein bil som går i VIk eller? Jepp. Var vist det. Vist det stemme at det er xxxxxx så eige han ein 525ix og ein M5, litt usikker på kem av dei som er smelt her. Trur ikkje det er så lett. Han hadde vist tylekjøyrt og pressa folk av vegen tidlegare på kvelden, så dei teke nok han for eit eller anna alikavell
Bjørn 320 Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Hmm, og eg som var sikker på at det var deg arimanni som hadde gått til skogs
BMWPower Skrevet Desember 31, 2006 Skrevet Desember 31, 2006 Eg e i Vik nå i ferien. Va oppe og såg på stedet han krasja. FLAKS ja!!! Konne gått myyye verre. Idiotkjøring kalles detta. Tror ikkje d blir noe problem å finna ut kim så kjørte. Alkehol og bilkjøring er ikke smart!! Håper han får som fortjent!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå