D.C.V Skrevet Desember 27, 2006 Skrevet Desember 27, 2006 tja, hva skal man si. Jo jeg har kjørt en del i dag og alt fungerte som det skulle, så dro jeg inn. Etter en stund skulle jeg hente dama og da var ABS lyset tent fant fort ut at ABS ikke virket lenger dro inn igjen.. Så skulle jeg på butikken og da virket ABS igjen Hva kan dette komme av?? Tatt i betrakning så er det en hel del snø her, men det skal vel ikke ha noe på ABSn og si.. eller
ingard Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Ja, det kan hende som toro sier.. Ble nødt til å rygge for å komme meg opp en bakke på vinterstid, og da kom lampa på, absen ble kobla ut og jeg ble litt skeptisk.. Men starte en stund etterpå og da var alt ok, kom aldri igjen..
D.C.V Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 veldig OT: er det laget en tråd om ulykker som man selv har havnet midt i? Eller er årsaken til?
Sevenord Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Join bilforumet.no, der er det masse tråder om slikt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå