Puyol Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 God kveld! Jeg lurer på om det går greit å kun senke bilen foran? Vil bilen bli veldig rar, eller går det greit? Synes den er lav nok bak, og jeg har 40/40 fjærer liggende. Gidder ikke senke den slik at den blir lavere bak enn foran. Takker for svar
Superbeetle Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Jeg ville bare prøvd å sett hvordan det ble! Har selv kjørt med kun senk foran, så greit ut på min bil..
Puyol Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Hvordan er det med tanke på kjøreegenskaper? Vil rumpa komme lettere?
Superbeetle Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Hvordan er det med tanke på kjøreegenskaper? Vil rumpa komme lettere? Har ikke noe bra svar på dette igrunn, men vil ikke tro det da bilen fortsatt er orginal bak. En bil som er senket/stivet av bak vil "komme lettere". nå vet jeg jo ikke hva som er målet da? (virker som mange vil ha bakhjulstrekk bare for å få det til å slippe/sladde/drifte/burne ) ikke at det er bare negativt da.. For gode kjøreegenskaper bør vel alle fjærer og dempere være i samsvar. For utseende så funker jo det meste fra bosch til kun senk foran..
Puyol Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Er det noen som har erfaring med dette? Blir bilen dårligere å kjøre?
tobben! Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Har selv lurt litt på dette, og forhørt meg her inne. Fikk en del negative kommentarer i forhold til det å senke bare framme. Kunne alikevel tenkt meg å høre flere synspunkter jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå