BMW_Racing Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Jobber hos en bilopphogger og i dag fikk vi inn en 732i med Komplett skinn innredning. Dette er en FIN bil. Bilder kommer senere. Ring knoks bildeler for mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 Her er biler av bilen. Det er litt syn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Hvorfor kunne ikke denne kommet inn et par uker tidligere?!?!? Highline interiør hadde vært drømmen, men nå har jeg akkurat handlet meg sort skinn interiør fra england. Men jeg vil gjerne kjøpe teppet! Hvor mye skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 teppe koster ikke mer en MAKS 500 ,- Kan tenke meg at komplett inredning går for CA: + - 3000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Er det en Alpina? Mener å ha sett en Alpina E23 som var å kjørte i stavanger da jeg var der nede. Er kanskje en mnd siden jeg så den. Samme farge og gull alpina stripene. Var vel i nærheten av Tananger jeg så den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 teppe koster ikke mer en MAKS 500 ,- Kan tenke meg at komplett inredning går for CA: + - 3000. Hehe, stakkars han så må rive ut det teppet der for 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 teppe koster ikke mer en MAKS 500 ,- Kan tenke meg at komplett inredning går for CA: + - 3000. Hehe, stakkars han så må rive ut det teppet der for 500,- for 500,- så må nok kjøper rive det ut selv, vil jeg tro ellers er det jo synd å hugge bilen, det blir jo ikke akkurat fler av disse heller.. men men.. kjekt med donorbiler og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Synd og skam å vrake en slik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Jeg tilbyr meg å kjøpe hele bilen. Omså uten motor og drivverk bare interiøret er intakt, jeg er intressert i hele interiøret. I allefall dash, dørsider, midtkonsoll, tak, seter og det som er i skinn, samt dippeduttene (knappene) som tilhører det. (du har PM) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Hvis du skal ha 500,- for teppet så kjøper jeg det nå! Sender pengene i morgen hvis du kan sende det.. Betaler og da selvfølgelig frakt.. Jeg vil også kjøpe hattehylla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Synes ikke dette interiøret "fortjener" å bli solgt i biter jeg... Bør stå slik som det er i en annen bil - komplett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2006 Innredningen blir solgt for 3000,- da kan du få me teppe. Dashborde er og i skinn. For mer info. Venligst ring Knoks bildeler. Tlf: 51 63 72 50. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Skulle kjøpt hele, men har ikke penger til det nå er jeg redd. Stiller meg fortsatt som kjøper av teppet hvis ikke hele interiøret blir solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Kjøper jeg interiøret så kan du sikkert få fatt i teppet via meg igjen Lien Har jo det som står i 745`a nå, det er ikke fillete og det er grått. Så det blir alltids en ordning. Men jeg ser slitasje på førersetet, så trenger flere bilder av interiøret, av skader og slitasje som er på det, og interiøret i sin helhet. Men synes jeg interiøret ser bra ut av bilder og at vi får en ordning på frakt som helst ikke overstiger 3000kr i seg selv så kjøper jeg det mest sannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Det høres meget bra ut bmw_728i! Så lenge interiøret ikke har sprekker eller flenger kan du få det helt strøkent igjen med riktig pleie PS! Frakt fra England på mitt interiør ble på 1650,- så det skal du nok ikke bekymre deg over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå