Hendo Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Som sagt, selger jeg mine DUNLOP 245/45 YR17 SPORTMAXX E dekk (som jeg tror de heter( etter en sesong ettersom det kommer annen dim på bilen. Dekkene kostet oppimot 8000,- nye. Dekkene er lite slitt og aldri spunnet med. hvis noen trenger bilder kan jeg sikkert knipse noen andre bilder enn det under. selges til hbo over 3500,- Dekkene ligger på Jessheim men kan også hentes i Oslo hvis ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2006 hehe.. er nesten der..... bare litt til.. noterer budet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 så langt jeg ser ligger de her enda står på felger men de taes av hvis de ikke selges sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå