Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge et sett OZ Futura som er under oppussing. Dette er vannvittig råe felger på E30, og er skrudde og tre-delte.

Jeg har begynt oppussing og handlet inn alt som trengs av deler og verktøy. Må demonteres, lakkes og poleres opp (kanten)

Selges hvis prisen blir riktig, har kostet meg mellom 8 og 9000kr så langt!

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
har du noe bilde? Kan eventuelt gjøre de ferdig selv..

Ja, har et par bilder. Det er det som er meninga, å selge de "uferdige" ettersom jeg aldri får ut fingeren selv..

IMG_1336Medium.jpg

IMG_1337Medium.jpg

IMG_1333Medium.jpg

Skrevet

Bud, men som sagt har de kostet meg mellom 8 og 9000kr inkl deler, verktøy og innkjøp. Det meste som trengs følger med.

Har ikke lyst å selge med så alt for mye tap, men innser at jeg ikke får igjen alt :D

Skrevet

5000?? da kan du få dem! De er absolutt ikke verdt så mye! De er jo drit stygge i lakken.. oppussingsfelger gir jeg ikke så mye for ass... Jeg tar de billigere hvis jeg driter i verktøyet.

Skrevet

Orginale chromede skruer med muttere, 150 stk i dim M7x32mm. De har et 10 kantet hode, og dette er ikke lett å få tak i. Samme med spesialpiper fra OZ som passer til disse. Kom på 4000kr.

Ellers er det nylonrondller, poleringspute, sandpapir, autosol osv.

Skrevet

dette er SKJELDNE felger. vill tippe du kan få 7-8 lapper for dem. men folk her vil jo aldri betale noe, legg de ut på bmwccn.no og atopwer.se så skal u se de forsvinner kjappt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...