Maxxsonics Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 ja... slo sundt bunn panna på e30'n min j... 89 modell 316.. altså trenger bunn panna til en m40 motor fra en e30..! håper noen kan hjelpe meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 hm, jeg har en motor med bunnpanne. denne er en 320i fra ca 87, veit ikke hva slags betegnelse på motor den har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 passer ikke, du har jo sexer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 åja! omg. hehe tenkte LITT kort der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 er det stort hull, eller brare små sprekker? Du kan fint tette den ved å bruke noe som heter Rotabond, eller tilsvarende tettningsmiddel, hvis det ikke er store hull. Har gjort dette selv ett par ganger, så det holder i massevis. Men all olje og fett må bort før det legges på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 jeg brukte i all desperasjon metall sparkel jeg på min gamle, det funket faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå