Maxxsonics Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 kjørte sundt bunnpanna på e30'n idag... fy faen den bunn panna på e30'n stikker så jævla langt ned da!! fy faen å irritert jeg ble nå!! noen som har bunn panne som passe e30 med m40 motor? så send meg en PM!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 bunnpanna er faen meg det laveste punktet på hele bilen, jævlig teit men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 faen, lagde 2 tråder jeg.. bruk denne http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=37212 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Skjønner deg godt, jeg ble irritert i dag bare av at en sånn plastdings på radiatoren for å tre slange over knakk i dag, enda bilen bare stod og gikk på tomgang på veien mens jeg freset avkjørselen! (med andre ord knakk den av seg selv hvordan enn det har gått til) Så nå er det plastsveising og frostvæske next... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå