Kristov Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Noen små kosmetiske småbulker men ingen skader eller lekkasjer. Disse koster rundt 5000 kr nye. Er åpen for bud over 2000. Hentes i Ås/Oslo eller sendes mot forskudd.
ehrnst Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Denne så jo ut til å passe perfekt i E30. ikke noe kapping i lykter etc for å få på trykkrør?
Kristov Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Skrevet Desember 29, 2006 Denne så jo ut til å passe perfekt i E30.ikke noe kapping i lykter etc for å få på trykkrør? Jo, det må til. Har et ferdig modda sett med frontlykter men det går ikke ann å godkjenne med de da det er kjørt inn skruer i reflektorene til fjernlysene. Jeg ville snudd den opp ned så uttakene er nederst. Da må man bare kappe litt i den plata som oljekjøleren på 325i E30 er festet i.
ehrnst Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Ok, men da kan jeg like så godt bruke den jeg har, måtte bare kappe litt i ramma rundt lyktene.
Kristov Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Skrevet Februar 25, 2007 Mål på kjerne: 55x44x5,5 cm Maks ytre bredde ved uttak/inntak 82 cm Maks ytre bredde nederst 60 cm Det er ca. mål tatt med målebånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå