zephyr23 Skrevet Desember 29, 2006 Share Skrevet Desember 29, 2006 Noen som har to framskjermer til E30 til salgs? (helst helt rustfrie, farge har ingenting å si ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Jeg har to fine (blå) skjermer. De har litt rust helt nederst ved kanalene, men det er bare å slipe dem og lakke litt. Ikke noe gjennomrust. Pris for begge to er 500,- pluss eventuell frakt. Sender bilder på mail, for den den der linken under er jo bare full av tull... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 jeg har . og de er i agder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Jeg bor i østfold og har venstre skjerm. sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Jeg har ny original venstre skjerm. Bor 1 time unna Oslo. (Hønefoss) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå