imalldevil Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Hmm, gode gamle 540.....Savner den når jeg ser bilder...... Godt du tar vare på den, Tom.. Må jo få gjort alt du hadde planer om + litt til hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 NICE!! sorry men blir nok bare nøtt til å herme etter deg med lysa etterhvert di likte jeg skikkeli bra! Har jo svart bil jeg også.. Prøvde den litt i dag da snøen regna bort idag og fra 120 til jeg var oppe i ca 150 å fy fan for ett drag det var. lurer på om den tar m5en min der... Tar den ikke i aks det er helt sikkert men ble skikkeli overaska over 540en idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 NICE!! sorry men blir nok bare nøtt til å herme etter deg med lysa etterhvert di likte jeg skikkeli bra!Har jo svart bil jeg også.. Prøvde den litt i dag da snøen regna bort idag og fra 120 til jeg var oppe i ca 150 å fy fan for ett drag det var. lurer på om den tar m5en min der... Tar den ikke i aks det er helt sikkert men ble skikkeli overaska over 540en idag. Finn deg ein skikkelig oppover bakke, legg deg på rundt hundre i sport og klampen i bunn, da kjenner du draget + at du omtrent ser at bensin nåla flytter seg hehe Men, men, alt som e gøy e o dyrt Har gjort det i rennfast tunellene en del ganger og like gøy hver gang ein eller annen "riskoker" med strikk motor skal forbi i to-felten oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå