håvard Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 de passer til sedan ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2007 åja, men på den tråden om angel eyes her på forumet så sier alle at hella ikke er noe serlig.. men hva hadde du tenkt du skulle ha for de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 har org m tech gearkule i sølv og skinn som ny 300,- har en org rieger hekkspoiler og står cupe på pakka men passa ikke på min cab.. så muli pakkefeil å er til sedan. kan måle fester så vet vi om er til din fks viss du tar mål. helt ny som sagt ca 10cm høy org rieger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Har du bilde av gearkula? Den vingen blir nok litt i minste laget, men du kan kanskje få opp et bilde med vinga på en bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Har du bilde av gearkula?Den vingen blir nok litt i minste laget, men du kan kanskje få opp et bilde med vinga på en bil? http://img467.imageshack.us/my.php?imag ... uleif6.jpg kan ta bilde av vinga på bilen min i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Da var bredding og vinge kjøpt. Oppdatert liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 Oppdatert liste igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Oppdatert enda engang..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 buuump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Har CCFL angel eyes ringer, nye i eske kr 750,- levert om det er av intresse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Da var lista korta litt ned. Og nå er den blitt større igjen:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Hver litt aktive her da.. Need some parts.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Du vet det går ann å slette innlegg? så kan du på nytt legge inn et innlegg som blir som en bump uten å lage tråden din milevis lang med bumps! Just a tip Forresten, ser du ønsker deg originale baklykter.. med oransje blink altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Får ikke sletta noen ting jeg.. Ja, skal ha orginale med oransje blink. For jeg tenkte jeg skulle komme imellom EU-kontollen. Men trenger ikke før oktober egentlig.. Men kjøper hvis du har BILLIG! Har noen til 250 inkl frakt på hånda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Du får kun sletta et innlegg om det er det siste innlegget i tråden.. Er dårlig med sedanlykter i mine hender gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå