Gå til innhold

hjelp med og skifte foring bak på e28(bilde vedlagd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stjal dette på forumet(bildet) alt mitt er montert på bil.

Jeg trenger og bytte foringa dere ser på bildet, har skjønt jeg må presse ann ut, åssen får jeg dette til? noen som har noen tips?

takk for svar! :)

post-13429-1167428797.jpg

Skrevet

drill og skjer den i biter... det er det letteste

etter det kan du presse inn den nye... legg foringene i fryseren over natten... blir litt mindre og kanskje litt lettere å presse inn... smør dem også med fett..

Skrevet

Jeg lå en lastestropp rundt traversen og under jekken og jekket den på plass igjen, det gikk lett, men å få den ut var litt verre.

Lå en plank over foringen, trøkte en stor pipe mellom den og foringen, satt jekken på traversen og jekket opp bilen, det gikk jo det til slutt :)

Men har du anledning, lever den inn på verksted, det er det letteste, ihvertfall til du må betale regningen :)

Skrevet
brenn ut innmaten og skjær et spor i hylsa som tar ut spennet så detter den ut selv.smør den nye inn med silikon spray eller noe lignende å press inn med stor skrustikke eller lignende.

jepp brenn den ut :wink: enklest det 8)

Skrevet

Er jo ikke bra å brenne ut dritten når traversen står montert på bilen vel :) kan vel fort gå med litt mer enn bare innmaten av foringen der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...