chil Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Stjal dette på forumet(bildet) alt mitt er montert på bil. Jeg trenger og bytte foringa dere ser på bildet, har skjønt jeg må presse ann ut, åssen får jeg dette til? noen som har noen tips? takk for svar!
02 Touring Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Jeg tenker du finner det meste her. http://www.bimmers.no/search.php?mode=results Det er omtrent likt på alle fra 2002 til og med E34 Tips : Send den på veksted.
Hendo Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 drill og skjer den i biter... det er det letteste etter det kan du presse inn den nye... legg foringene i fryseren over natten... blir litt mindre og kanskje litt lettere å presse inn... smør dem også med fett..
318iAT Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Jeg lå en lastestropp rundt traversen og under jekken og jekket den på plass igjen, det gikk lett, men å få den ut var litt verre. Lå en plank over foringen, trøkte en stor pipe mellom den og foringen, satt jekken på traversen og jekket opp bilen, det gikk jo det til slutt Men har du anledning, lever den inn på verksted, det er det letteste, ihvertfall til du må betale regningen
kvalaracing Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 brenn ut innmaten og skjær et spor i hylsa som tar ut spennet så detter den ut selv.smør den nye inn med silikon spray eller noe lignende å press inn med stor skrustikke eller lignende.
325icab_88 Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 brenn ut innmaten og skjær et spor i hylsa som tar ut spennet så detter den ut selv.smør den nye inn med silikon spray eller noe lignende å press inn med stor skrustikke eller lignende. jepp brenn den ut enklest det
318iAT Skrevet Desember 30, 2006 Skrevet Desember 30, 2006 Er jo ikke bra å brenne ut dritten når traversen står montert på bilen vel kan vel fort gå med litt mer enn bare innmaten av foringen der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå