Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Idag ble det endelig oppholdsvær ute så da benyttet jeg sjansen til å få gjort litt på bilen. Fant frem railsene jeg handla av kim:

Ene siden av:

Bilde077.jpg

Gammel stygg rails av:

Bilde107.jpg

Egentlig veldig lett å bytte, det er 3 torx-skruer på hver side, så bare løfter du de av.

Så dro jeg en tur til byen og handlet dette:

IMG_0209.jpg

Fikk endelig rota meg til å handle Meguairs microfiber+nxt tech wax

Sonax felgrensen er forbruksvare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det endelig oppholdsvær. Satte bilen i skyggen, vasket den med Meguiar's såpa og tørket med pusseskinn. Så tok jeg frem flaska med Meguiar's Tech-Wax og microfiberkluten :)

Må si jeg er mektig imponert over glansen denne voksen lager! Meget lett å påføre og polere vekk, fin å jobbe med. Bilen er helt sinnsyk blank nå! Ble overivrig og tok også felger og inni dører, hehe :P Felgene ble dritblanke!

Skal dere noengang ha en voks som feier andre merker av banen, kjøp Meguair's!!

Jeg er frelst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Nice bil Dr_S... :)

Ble E36 stv på meg også på lørdag gitt... men bare 318 da :oops:

Takk! Ser du er fra Tønsberg du og..er ikke mye E36 touring her. Har du bilder av din ? Prøvde en 318 før jeg kjøpte 328..kan skriveunder på at det er som natt og dag ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 7'r til til en E36 318? Det må jeg si

Har vel vært "uheldig" med hus eller baby da ;)

Geir Anders da.. nå må du åpne øynene.. det står jo faren hans sin.. :) Eller hadde jeg vært enig at overgang fra E65 730d til E36 318i touring ville vært drøy.. :P men han har fått seg hund da.. det er nok grunnen til stv vettu. noe annet er vel en liten stund til enda vel?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og polerer en 318i cabriolet nå for en venn. Herregud for noe slappe greier! Må jo slite den opp til 100! Var noe helt annet enn 318is'en jeg hadde ja...

Kommer litt an på det da.. husk at du har blitt litt "fartsblind" med 328 nå thomas;)

gamle caben min med litt aktiv kjøring var ikke noe dødere enn en is.. men dog var det kjedemaskin i caben da... :) noe nyere vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...