Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvor har du kjøpt foamkanon til din Foma? Erfaringer?

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Kjøpte den på et gruppekjøp hos autobahn-bilpleie.no via detailersclub, sparte noen kroner på det samt at det fulgte med en flaske Magifoam.

Bestilte med Fomakobling ja, og det fungerer knallbra ;) Moro med skum!!

5cd60b29cb933ca89181dadb579af731-image.jpeg

Skrevet

Hva er forskjellen på en slik og de som følger med høytrykkspylerene?

Jeg skumlegger med den saken som fulgte med Nilfisk'en jeg har.

Skrevet

De som følger med fra produsenten klarer ikke levere like tykt skum som en foamcannon, så det renner fort av igjen.

Skrevet

Har du vurdert spoileren på bakluka igjen,så tidligere i tråden at du ikke ville ha men stod også at du ikke ville ha m3 speil :D

Fungere det greit som familiebil?

Skrevet
Har du vurdert spoileren på bakluka igjen,så tidligere i tråden at du ikke ville ha men stod også at du ikke ville ha m3 speil :D

+1! Den spoileren er jo et "must"..... :D

Skrevet

Ikke vurdert noe spoiler nei... Den fungerte greit som familiebil, men maks to barn :) Når nr 3 kom, ble det en bil til.

Skrevet

Helt toppers Touring du har!

Ville heeeelt klart fått på hvite blinklys + orginale linselykter, det må være det eneste som trekker den ned :(;)

Skrevet

Ikke vurdert noe spoiler nei... Den fungerte greit som familiebil, men maks to barn :) Når nr 3 kom, ble det en bil til.

Hehe,ser den :D

Har to barn jeg,å så dukket det plutselig opp en e36 touring på tunet så nå vil ikke samboeren kjøre e39`en lengre :lol:

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

Halloi Kai! Nei, er ikke mye nytt å snakke om her....lyst på ny senk nå...tror fjørene mine er modne for utskiftning..bilen er altfor myk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...