Dr_S Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Fant et hvor den har litt skum på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Tror eg også må få meg en slik skumkanon, ser så mye mer gøy ut å vaske bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Hvor har du kjøpt foamkanon til din Foma? Erfaringer? Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Hvor har du kjøpt foamkanon til din Foma? Erfaringer? Sent from my Desire HD using Tapatalk Kjøpte den på et gruppekjøp hos autobahn-bilpleie.no via detailersclub, sparte noen kroner på det samt at det fulgte med en flaske Magifoam. Bestilte med Fomakobling ja, og det fungerer knallbra Moro med skum!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Hva er forskjellen på en slik og de som følger med høytrykkspylerene? Jeg skumlegger med den saken som fulgte med Nilfisk'en jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 De som følger med fra produsenten klarer ikke levere like tykt skum som en foamcannon, så det renner fort av igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Har du vurdert spoileren på bakluka igjen,så tidligere i tråden at du ikke ville ha men stod også at du ikke ville ha m3 speil Fungere det greit som familiebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Har du vurdert spoileren på bakluka igjen,så tidligere i tråden at du ikke ville ha men stod også at du ikke ville ha m3 speil Fungere det greit som familiebil? +1! Den spoileren er jo et "must"..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Har du vurdert spoileren på bakluka igjen,så tidligere i tråden at du ikke ville ha men stod også at du ikke ville ha m3 speil Fungere det greit som familiebil? Ikke vurdert noe spoiler nei... Den fungerte greit som familiebil, men maks to barn Når nr 3 kom, ble det en bil til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Et par bilder fra idag hvor det var kjøretur med BMWCCN: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Helt toppers Touring du har! Ville heeeelt klart fått på hvite blinklys + orginale linselykter, det må være det eneste som trekker den ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Har du vurdert spoileren på bakluka igjen,så tidligere i tråden at du ikke ville ha men stod også at du ikke ville ha m3 speil Fungere det greit som familiebil? Ikke vurdert noe spoiler nei... Den fungerte greit som familiebil, men maks to barn Når nr 3 kom, ble det en bil til. Hehe,ser den Har to barn jeg,å så dukket det plutselig opp en e36 touring på tunet så nå vil ikke samboeren kjøre e39`en lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Fått på hvite blinklys foran. Driver og shiner opp bilen for tiden, så kommer vel noen bilder når det er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Noe nytt her da, Dr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Halloi Kai! Nei, er ikke mye nytt å snakke om her....lyst på ny senk nå...tror fjørene mine er modne for utskiftning..bilen er altfor myk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå