Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Har all den rusta kommet i ditt eie ? Er sykt redd for rust sjæl ! Har understells behandla bilen vår under, voks behandla lakken og spyler bilen under og over nesten hver gang den blir kjørt i salt. Blir forøvrig nesten helt rein med å spyle.

Artig å ha bilen en stund å ikke bytte hele tiden :) har vel ikke vært så altfor mye tull på disse årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alt har ikke kommet i mitt eie, det meste er ting som har vært der fra før. Tror også det som kommer frem i hjulbuene er gamle synder, da deler av bilen er omlakkert.

Har ikke vært mye tull med denne nei, bortsett fra litt elektriske problemer vinterstid pga lav lading og batteri som var uten en enete levende celle lenger ;)

Dyreste jeg har byttet på bilen er vel dynamoen. Starter og går i 30 minus, føler meg trygg på bilen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var det dukket opp nye nytt i bilen, en oppgradering av interiøret som jeg har ønsket meg helt siden jeg kjøpte den:

IMG_8906.jpg

IMG_8920.jpg

IMG_8921.jpg

STOR, STOR takk til Mr X som hjalp til med monteringen av sportsinteriøret og som også tilbød seg å oppbevare standardinteriøret inntil jeg selv får plass hjemme. Og takk for handelen, ikke minst! Utrolig strøkent delskinn M-sport interiør som er meget godt behandlet av forrige eier.

Det viste seg dessuten at det ikke skulle være gjort i en håndvending å bytte baksetene....

Men vi fikk det til tilslutt og all honnør til deg for å hjelpe til med monteringen, til tross for hyppige etterlysninger på tlf fra kona! ;)

Kommer bedre bilder senere når setene er renset og skinn er behandlet med Chemical Guys Leather Cleaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flott interiør Dr :D

Takker! Aldri utenfor døra lenger du eller? Ikke møtt deg på veien på evigheter jo )

pent pent :)

Jeg er knallfornøyd, er en fryd å sette seg inn i bilen samt skinnlukta da ;)

Det ble knallbra! :D Har samme drøm som deg om å få oppgradert interiøret i touringen, men strøkne touring interiør vokser ikke på trær! Hvordan kom du over ditt?

Takk for det! Jeg har siklet på denne typen interiør siden jeg kjøpte bilen, og har lett mer eller mindre hele tiden på diverse nettsider. Det er noe å finne der ute, men jeg hadde aldri sett et så strøkent som det jeg kom over her inne. Absolutt NULL tegn til slitasje eller sprekker! De som selges på nettet, er enten utrolig nedslitte og også ofte så slitte at det er gått hull på sidestøtten i sjåførstolen...

Vi med touring har litt mindre utvalg, dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på en ting her Dr_s synes jeg så du svarte på en tråd om å fjærene spjellet bake på ende potten på 328-en din eller var det en annen? tenkte eg skulle gjøre det på min 328, noe eg må passe på når eg gjør det? kan eg få motor lys av det?

Det var nok meg, ja. Det spjeldet har en funksjon og det er å dempe støy på lave turtall. Det åpnes kun ved litt mere pådrag og gir litt grovere lyd :)

Jeg fjernet mitt når jeg kappet av de org stussene på potta for å sveise på Eisenmann stusser. Det er også en vakumslange baki der, den kan du bare plugge igjen med en skrue eller liknende.

Gir ingen feilmelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på en ting her Dr_s synes jeg så du svarte på en tråd om å fjærene spjellet bake på ende potten på 328-en din eller var det en annen? tenkte eg skulle gjøre det på min 328, noe eg må passe på når eg gjør det? kan eg få motor lys av det?

Det var nok meg, ja. Det spjeldet har en funksjon og det er å dempe støy på lave turtall. Det åpnes kun ved litt mere pådrag og gir litt grovere lyd :)

Jeg fjernet mitt når jeg kappet av de org stussene på potta for å sveise på Eisenmann stusser. Det er også en vakumslange baki der, den kan du bare plugge igjen med en skrue eller liknende.

Gir ingen feilmelding :)

takk skal du ha :) får legge meg under å titte litt på det i morra da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...