Dr_S Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Liker den touringen her altså. Ble bra med nytt interiør! Takk for det, hyggelig å høre! Ja, jeg synes også det ble konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Ikke så mye nytt her egentlig, har byttet olje+filter, noe som jo ble en mer brysom affære enn forventet da vi klarte å knekke bunnpluggen Men det ble fiksa Lagt om til sommerdekk og også fått renset alt av skinn inni bilen. Får se om ikke det blir tid i påsken til å rense alt av gulvmatter og seter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Klar for treff med andre ord da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Den er jo ikke polert ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Bare å komme igang! 14 dager til treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Får se om det er noe igjen av bilen til den tid...ruster opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Får se om det er noe igjen av bilen til den tid...ruster opp Du er ikke alene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Enig i den.. Har kommet litt på E46n også ser jeg.. Unnskyldning for å få lakkert litt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Får se om det er noe igjen av bilen til den tid...ruster opp Ja jeg trenger delebil, så du får bare si ifra hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Hehe, moroklumpen du Er den bilen din aldri ute av garasjen eller? Ennå ikke møtt deg på veien jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Den er ute ja men nå ser det jo ut som jeg må sette den inn igjen.. skjer med snø!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OnkelLat75 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Nice Car , kjipt når de begynner å ruste her og der ja, må nok frem med litt grunning og lakk klatting under vårfinishen jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Se her ja, en til 2.8 touring Ja, det er utrolig kjipt når alt annet er strøkent så kommer rusten frem.. Men er vel en løsning på det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Alt kan fikses, værre med lommeboka den er ikke alltid enig med rusten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Treg på avtrekkeren i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå