Dr_S Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Så veldig stillig ut med di nye lysa:) Påkosta den bilen din en god del nå da skjønner jeg . Men så blir det bra å Takk! Ja, koster på litt...og mer skal det bli, hehe Har et sett med brukte originale M3 sideskjørt liggende i Sverige, må over en dag å hente de Tok full vask av bilen idag og ble også litt tid til bilder Et sort-hvitt til slutt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Dette er skikkelig god felger det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Da har jeg endelig fått tak i utstyrsliste fra da bilen ble levert fra BMW: Vehicle information VIN long WBACF11080EV07681 Type code CF11 Type 328I (EUR) Dev. series E36 (3) Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M52 Cubical capacity 2.80 Power 142 Transmision HECK Gearbox MECH Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303) Upholstery STOFF KLEE/ANTHRAZIT (D6AT) Prod. date 1996-01-15 Order options No. Description 214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION 243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 386 ROOF RAIL 413 LUGGAGE COMPARTMENT NET 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY 651 BMW Bavaria C Reverse 806 3RD STOP LIGHT 809 DENMARK VERSION er det mulig å oppdrive dette selv om bilen er ny i tyskland? Må vel også legge til at bilen din er blitt ganske pen nå Dr_S! men M3 skjørt, bakfanger og speil da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 er det mulig å oppdrive dette selv om bilen er ny i tyskland? Må vel også legge til at bilen din er blitt ganske pen nå Dr_S! men M3 skjørt, bakfanger og speil da? hehe Hvis du sender en PM til en av Koed gutta her inne med de 7 siste sifferene i chassisnr ditt, kan de sikkert hjelpe deg og med utstyrslista. Denne ligger i BMW sine datasystemer Brukte M3 skjørt skal jeg hente på grensa om ikke lenge. Speil skal den ha ja, bakfangeren er såpass dyr ny at jeg prøver finne den også brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 Fin bil dette =) Savner noe interiørbilder Dr_S.. har du gjort no der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Fin bil dette =)Savner noe interiørbilder Dr_S.. har du gjort no der? Takk! Nei, mest småtteri. Satt på de alcantara delene da, glemt å ta bilde Utover det er ikke mye gjort interiørmessig enn nye matter og kromting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 er det mulig å oppdrive dette selv om bilen er ny i tyskland? Må vel også legge til at bilen din er blitt ganske pen nå Dr_S! men M3 skjørt, bakfanger og speil da? hehe Hvis du sender en PM til en av Koed gutta her inne med de 7 siste sifferene i chassisnr ditt, kan de sikkert hjelpe deg og med utstyrslista. Denne ligger i BMW sine datasystemer Brukte M3 skjørt skal jeg hente på grensa om ikke lenge. Speil skal den ha ja, bakfangeren er såpass dyr ny at jeg prøver finne den også brukt Hvem er disse koed gutta? kjenner ikke til dem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hvem er disse koed gutta? kjenner ikke til dem jeg De er Geir Ove Lilleeng og Fredrik Olsson. KOED sine norske kundebehandlere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Ah! Herlig bil dette! Kjenner misunnelsen brer seg i kroppen.. Når jeg en gang er ferdig med studenttilværelsen må jeg nok over på en 6-sylindra maskin, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Takk for det! Har akkurat kommet hjem fra sosialt treff i bmwccn vestfold, larvik. Sett på diverse klipp på storskjerm og spist pizza Men E18 er saltet nå, og det er noe herk å få på bilen. Rett i vaskehallen iastad ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2007 Forfatter Share Skrevet November 10, 2007 Da ble det ikke sideskjørt allikevel gitt!! Tosken av en svenske hadde solgt de, selv om vi hadde en avtale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Er bilen din import fra Danmark, Dr_S? Ser ut som den er nybestilt der ihvertfall. Eller kanskje biler solgt nye i Norge kom med "Denmark Version". Min er import fra Tyskland, og har "801 Germany Version". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2007 Forfatter Share Skrevet November 10, 2007 Bilen var ny i Sverige, ligger svensk servicehefte i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Pen bil. Kjøp deg diffuser og m3-speil så er den sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 Pen bil. Kjøp deg diffuser og m3-speil så er den sjef! Takk! Diffuser skal jeg nok ikke ha, skal ha ekte greier M3 speil skal jeg ha ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå