///Mysild Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 stemmer, vurderer noen bedre klosser etterhvert jeg også... redstuff som du har, er det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Frister mer bora og slissa skiver på min også, ser så mye bedre ut. Heldigvis er ikke felgene altfor åpne, så går i grunnen greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 stemmer, vurderer noen bedre klosser etterhvert jeg også... redstuff som du har, er det bra? Jeg skal ikke hive meg på noen debatt vedr. EBC om de er bra eller dårlige. Garva banekjørere er delte i synet på EBC klossene, enkelte mener de ikke er verdt livets rett, mens andre synes de er helt ok. Jeg har hatt positive erfaringer med EBC Greenstuff på veg og bane, så derfor vil jeg teste Redstuff nå. Fordelen med EBC er at de ikke støver ned felgen etter noen runder på bane. Kunne sikkert kjøpt Ferodo eller Pagid, men de støver og støv = ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 hehe... ja, og jeg som har hvite felger bli jo som å pisse på nyvaksa bil kanksje jeg tar sjangsen på det etterhvert jeg også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Ja, ikke sant. Var jeg deg ville jeg gått for greenstuff. GS har jo kampanje på EBC nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 hva er egentlig forskjellene på rød, grønn og gul? den ene er baneklosser... men ja, kan du forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 hva er egentlig forskjellene på rød, grønn og gul? den ene er baneklosser... men ja, kan du forklare? EBC Greenstuff Egnet for: Alle personbiler som ønsker mindre bremsestøv og/eller litt bedre bremseeffekt.HK (ca): 0-200 Bruksområde: Normal og sportslig kjøring. Redstuff ceramic sport-racing Egnet for: Alle personbiler/sportsbiler som primært ønsker bedre bremseeffekt.HK (ca): 200+ Bruksområde: Daglig kjøring eller til sportslig kjøring på veien. Yellowstuff Race Den Nye EBC yellowstuff er produsert som før med utgangspunkt i racing, men fordelen nå er at den "biter" fra kaldt, EBC Bluestuff Bluestuff er den EBC klossen som varer lengst, og er designet til tyngre biler for bruk på bane. Lang levetid og høy varmetoleranse gjør at klossen klarer 3-5 timers løp uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 "På utkikk etter ny bil? Ta kontakt! 04 VOLVO XC90" Ehh..? =) Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 "På utkikk etter ny bil? Ta kontakt!04 VOLVO XC90" Ehh..? =) Hihi! hva mente du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Kjører du Vovlo for tiden? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Kjører du Vovlo for tiden? =) Må jo det når jeg selger Volvo og artig å prøve noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Da blir det xenon på tåkelyktene! Pakke på vei i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 spennende 6k k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Ja, men mulig jeg hiver 8000K'ene i tåkelyktene og setter 6000K i kjørelyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 det er jo det jeg har... 8 nede og 6 på de oppe... fornøyd med det jeg hvis du har ccfl, som jeg tror du har, blir det veldig fint men blir litt "skuffa" når du ser ccfl i forhold til grøft da blir plutselig ikke så sterke allikavel.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå