Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Når du endelig skal få på M50 foilen, så får du skaffe orginal LF boks også.

Hvis han skal sette på original luftfilterboks da, er jo halve vitsen med M50 manifolden borte :wink:

Mener at det folk sier om at åpne filter ødelegger LMM er bare tull. Har selv kjørt med åpent filter i 8 år, har aldri hatt problemer.Kan jo være flaks, men tviler!

Det som er alfa og omega er å vaske filteret, la det tørke skikkelig, så ha på moderat med olje.Og la det TREKKE(tørke) godt inn i filteret, gjerne over natta.(det har jeg gjort hele tiden)

Så kan det settes på plass på bilen.

Er nok mange som slurver med dette og oljer for mye/ikke lar olja trekke skikkelig inn, da blåser du selvfølgelig olje inn i LMM som legger seg på føletråden og ødelegger LMM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det var jo passe kjipt da Thomas. Viste du ikke bilen hos han som har skrudd litt på bilen din i det siste?

Når du endelig skal få på M50 foilen, så får du skaffe orginal LF boks også. Disse åpene filterne mener jeg ikke er ideelt på biler i "dagelig" bruk :) .

Joda, men var ikke Øyvind som tok kontrollen :) Men det fikser seg, blir skruing til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernet 328 emblem:

78c68605.jpg

Nyvaska:

b9a645a4.jpg

Har forøvrig hatt skikkelig støvsuging av bilen idag. Av med bakseteputa og reservehjul. Masse sand og drit! Når man har unger i bilen, drar det fort med skitt og støv inn i bilen. Vasket også frontmattene, brukte bilsåpa jeg bruker, og en sånn snøkost til å skure med. Spylte av med hageslangen og hang de opp i sola til tørk :) Ble som nye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke mange dagene uten at en må innom Morris en tur... Hehe.

Her er dagens innkjøp:

5c5a527a.jpg

2 stk tårnlager bakre demper fra E46 M3 (lik som på alle E46 cab)

2 stk gjennomslagsgummi

2 stk støvkapper

Fikk også byttet olje + filter idag. Så nå skvalper det 6,5 liter med fersk Castrol i motoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...