Dr_S Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Skjørtene og Eisenmann gjenstår! Rekker ikke alt på engang, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Rekker ikke alt på engang, hehe Får gjort mye på en mnd. vel? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Rekker ikke alt på engang, hehe Får gjort mye på en mnd. vel? . Jaja, er ferdig denne uka jeg Resten av det mekaniske taes på tirsdag, så etterkontroll EU og 4 hjulskontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Meget pen bil Men du sier du kjøpte xenon ifra 325icab_88 her på forumet. Jeg finner ikke xenonsett på hjemmesiden hans. Kjøpte du av han privat eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 ebay.com er også greit å kikke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Meget pen bil Men du sier du kjøpte xenon ifra 325icab_88 her på forumet. Jeg finner ikke xenonsett på hjemmesiden hans. Kjøpte du av han privat eller? Takk! Har han slutta selge xenon da eller? klausentuning driver han vel nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Fikk gjort litt på bilen idag og da. Skulle egentlig ha på skiver og klosser foran, men rakk ikke. Fikk tak i ett sett brukte Goodyear F1 dekk, 245/40-17 som nå sitter på bak! Da har vi gummi til Våler Bilen skal på etterkontroll en dag denne uka, og så blir det bremser++ foran til lørdag satser vi på... Har også idag sendt mail til Svendsen eksos, for å høre om de vil sveise Eisenmann for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Fikk svar fra Svendsen Eksos idag, de tok IKKE på seg en slik jobb. Så da er de like vrange idag som for 5 år siden, da jeg trengte hjelp til å montere et effektanlegg. Så lenge du ikke handler deler fra de, gidder de ikke sveise/montere heller. Slett service fra Svendsen Eksos syns jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Haha, dummeste jeg har hørt.. Det er reklame for de hele tida på radioen, at de er så flinke osv. Så gidder de ikke ta en liten sveise jobb angang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 De hadde ikke tid på dagen heller da vi prøvde oss med LRen for litt siden, slik de reklamerer for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Ble knall dette, Dr_S, har sett bilen live og den er veldig pen! OT: Hvor er Trapesveien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Haha, dummeste jeg har hørt..Det er reklame for de hele tida på radioen, at de er så flinke osv. Så gidder de ikke ta en liten sveise jobb angang! Nettopp det, sikkert for liten jobb. Syns det er smålig jeg, er sikkert gjort på halvtime. De hadde ikke tid på dagen heller da vi prøvde oss med LRen for litt siden, slik de reklamerer for. Hehe, all reklame er ikke sann tydeligvis. Jeg har nå to dårlige erfaringer med de. Men tenkte det er jo lov å spørre. Ble knall dette, Dr_S, har sett bilen live og den er veldig pen! OT: Hvor er Trapesveien? Takk! Diffusoren var jo ikke skikkelig festa da du så den, men fikk jo et inntrykk ja. Veldig fornøyd selv. Trapesveien er en vei ikke langt fra meg, rett baki her.. Slagendalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Ble litt innkjøp idag og: Bremsesko til håndbrekket 1 stk Meguiars Carnauba Wax 1 stk Water Magnet 1 stk Micofiber klut Ny viskergummi Var ikke MEGET imponert over den WaterMagnet'en må jeg si, men mulig den tar seg opp etter flere gangers bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Flott å se at du rakk det, iom, at jeg ikke hadde mulighet til å hjelpe. Og virker som du har et greit forbruk av Meguiars produkter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Hehe, ja lå ikke i fartsgrensa opp til Morris akkurat men, rakk det jo! Skal skru litt imorgen, og de har jo sluttet med lørdagsåpent. En gladnyhet er jo at de har sluttet selge Mitsubishi! :) "Da får dere mere plass til skikkelige biler" sa jeg...da lo de godt, hehe. Meguiars ja..fikk endelig testet Water Magnet og handla inn Carnaubaen..lukter banan! Satse på mere glans! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå