Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Meget pen bil :)

Men du sier du kjøpte xenon ifra 325icab_88 her på forumet. Jeg finner ikke xenonsett på hjemmesiden hans. Kjøpte du av han privat eller? :)

Takk!

Har han slutta selge xenon da eller? klausentuning driver han vel nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt på bilen idag og da. Skulle egentlig ha på skiver og klosser foran, men rakk ikke.

Fikk tak i ett sett brukte Goodyear F1 dekk, 245/40-17 som nå sitter på bak! Da har vi gummi til Våler ;)

Bilen skal på etterkontroll en dag denne uka, og så blir det bremser++ foran til lørdag satser vi på... ;)

Har også idag sendt mail til Svendsen eksos, for å høre om de vil sveise Eisenmann for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar fra Svendsen Eksos idag, de tok IKKE på seg en slik jobb. Så da er de like vrange idag som for 5 år siden, da jeg trengte hjelp til å montere et effektanlegg.

Så lenge du ikke handler deler fra de, gidder de ikke sveise/montere heller.

Slett service fra Svendsen Eksos syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dummeste jeg har hørt..

Det er reklame for de hele tida på radioen, at de er så flinke osv. Så gidder de ikke ta en liten sveise jobb angang!

Nettopp det, sikkert for liten jobb. Syns det er smålig jeg, er sikkert gjort på halvtime.

De hadde ikke tid på dagen heller da vi prøvde oss med LRen for litt siden, slik de reklamerer for.

Hehe, all reklame er ikke sann tydeligvis. Jeg har nå to dårlige erfaringer med de. Men tenkte det er jo lov å spørre. :)

Ble knall dette, Dr_S, har sett bilen live og den er veldig pen! :wink: OT: Hvor er Trapesveien?

Takk! Diffusoren var jo ikke skikkelig festa da du så den, men fikk jo et inntrykk ja. Veldig fornøyd selv.

Trapesveien er en vei ikke langt fra meg, rett baki her.. Slagendalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt innkjøp idag og:

2f874679.jpg

Bremsesko til håndbrekket

1 stk Meguiars Carnauba Wax

1 stk Water Magnet

1 stk Micofiber klut

Ny viskergummi

Var ikke MEGET imponert over den WaterMagnet'en må jeg si, men mulig den tar seg opp etter flere gangers bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja lå ikke i fartsgrensa opp til Morris akkurat men, rakk det jo! ;) Skal skru litt imorgen, og de har jo sluttet med lørdagsåpent.

En gladnyhet er jo at de har sluttet selge Mitsubishi! :):)

"Da får dere mere plass til skikkelige biler" sa jeg...da lo de godt, hehe.

Meguiars ja..fikk endelig testet Water Magnet og handla inn Carnaubaen..lukter banan! ;) Satse på mere glans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...