Steffan C Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 1: lar du bilen stå ute!?! Er ikke alle som har garasje . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 1: lar du bilen stå ute!?!2: hvite ja, lurer på hvor du har fått den ideen 1. Ja, har ikke plass i stua 2. Hehe, har hatt den ideen en stund nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 eller så selger du de til meg Felgene? Eller dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 1: lar du bilen stå ute!?! Er ikke alle som har garasje . Nei, men når nye huset står ferdig, har jeg ihvertfall en tomt til garasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 1: lar du bilen stå ute!?! Er ikke alle som har garasje . hehe... hvor lenge? siden du så mine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Du var ikke først i verden til å gjøre ALT mysild.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Du var ikke først i verden til å gjøre ALT mysild.. du snakker om? jeg vet jo det... jeg bare tuller med thomas jeg... hehe... synd ikke alle kjenner alle like godt, da hadde du nok ikke skrevet det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Trenger ikke å parkere ute bare fordi du ikke har garasje. Parker i nærmeste P-hus med kameraovervåkning, ta taxi hjem... Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Trenger ikke å parkere ute bare fordi du ikke har garasje.Parker i nærmeste P-hus med kameraovervåkning, ta taxi hjem... når/hvis du får m-tech bil, tenker du annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Såså jenter, ikke krangle nå Jeg er vant til å ikke ha garasje, det har jeg aldri hatt! Men jeg overlever vettu! Bor ikke i et spesielt belastet område for bilinnbrudd, så jeg sover godt om natta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Hadde bilen på rens av klimaanlegget igår, skal bli spennende å se om det hjalp! Lukter iaf helt annerledes i bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Lekte meg litt med bildeopplasteren til bbs.com : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 LeMans uten tvil.. Men det er jo meg det da, alltid svak for LM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Måtte nok blitt LM av disse ja. Men syns ikke du skulle hatt noen av disse, kun Hartge eller CSL du skal gå for . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 CSL liker jeg ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå