Steffan C Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Så det var hans første tur når jeg møtte dere i stad, og igjen grattis. Og som jeg har nevnt før, en er som ingen, to er som ti... . Men husker jeg rett at det var noe feil med noen lys i fronten din igjen? Ikke bare bare å få med seg alt i de hastighetene vi møtes . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Ikke rart sånn som dere kjører, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Ikke rart sånn som dere kjører, hehe.. Smalt det fra han som har den raskeste 318 jeg har opplevd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 det var en unge som skulle til for at thomas fikk litt fart på siden sin hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Ikke rart sånn som dere kjører, hehe.. Smalt det fra han som har den raskeste 318 jeg har opplevd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Gratulerer så mye Thomas! Hilser masse fra fruen her! Dette er koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Gratulerere Dr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 Gratulerer så mye Thomas! Hilser masse fra fruen her! Dette er koselig! Takk! Hils tilbake! Så det var hans første tur når jeg møtte dere i stad, og igjen grattis. Og som jeg har nevnt før, en er som ingen, to er som ti... .Men husker jeg rett at det var noe feil med noen lys i fronten din igjen? Ikke bare bare å få med seg alt i de hastighetene vi møtes . Jepp! Bilen har stått ved sykehuset siden natt til lørdag, var litt nervøs er jo mye innbrudd i det området.. Men gikk bra! Var ikke noe feil med lysa? Gratulerer så mye med den nyfødte Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Grattis Thomas :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Gratulerer! Ålright at det ble blått da. Har klaffet godt hos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Var ikke noe feil med lysa? Tror det var kun en xenon som lyste der fremme, mulig jeg så feil altså . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Gratulerer! Ålright at det ble blått da. Har klaffet godt hos dere. Hehe, ja kan si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Var ikke noe feil med lysa? Tror det var kun en xenon som lyste der fremme, mulig jeg så feil altså . Er litt frem og tilbake, litt dårlig kontakt bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 pleier vel å streike litt i kulda også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Nå er det vel slik at elektrisitet leder bedre i kalde temperaturer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå