///Mysild Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 ja, vet jo det... men xenongassen kan bugge ved frost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Eneste som sliter litt i kulda på bilen, er CCFL ringene..de liker ikke å fryse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Hehe.. nei, mine blir hvertfall helt rare.. Lyser svakt svakt og med en blålis farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 mine funker fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 nå har du vel ikke noe valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 mine funker fint... Fordi du aldri er noe særlig nede i minus 25 grader det.. Da er englelysa helt rare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 er jo snø her nå da... men 0 grader... har lyst å til krsand og ut å sladde... men det blir jo ikke noe pokkers eksamenstid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Sladding betyr bare at du får grus og dritt sprutende oppover bakfangern din.. Bare se hvordan vegard sin ser ut... Så det er bare å droppe.. Sandblåsing av bakfanger er vanskelig å fikse med ScratchX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 hmmm... ikke på snø på en asfaltert parkeringsplass dessuten har jeg sommerdekk enda hahaha... ser for meg 7 timer med scratchX og lakken her helt vekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 nå har du vel ikke noe valg Hehe, nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 ja, bare å få lakka og sendt avgårde til soting nå! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ikke mye nytt å melde egentlig, men inatt kjøpte jeg meg kromringer til instrumentene fra bimmian.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 vet ikke om jeg vil ha de der jeg... du får ta noen OVERBEVISENDE bilder hvis det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Ikke mye nytt å melde egentlig, men inatt kjøpte jeg meg kromringer til instrumentene fra bimmian.com Kommer helt sikkert til å bli knall, super oppgradering innvendig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Ikke mye nytt å melde egentlig, men inatt kjøpte jeg meg kromringer til instrumentene fra bimmian.com Kommer helt sikkert til å bli knall, super oppgradering innvendig . Er litt på Mysild sin side i denne saken. Men ikke rart en ustabil fyllefant som deg Steffan syns det er knall da. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå