Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

hehe :-P ja, svimlende! kjipt at noe så kult skal være så dyrt! men det finnes vist en spesiell is class II spoiler som kan passe foran... prøver å finne ut litt mer :-P den skal vist være vesentlig billigere ^^

IS class II har ingen spesiell fanger foran, bortsett fra M-tech front og GT splittere.

Ser jo selvsagt best ut med sverdet montert på under der, men som mysild sier så er det svindyrt. Mere dyrt enn jeg gidder koste :)

Usikker på om de passer på ikke-M biler også forresten, er jo flere hakk med justeringer en kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke helt doktor ;-)

trenger jo bare leppa, og de festegreiene vel...

Spoiler : 3300

Braketter: 1300+1300+1600

Sålfangeren: 2600 (spesiell en med hull for GT brakettene)

Diverse spesialskruer m/m: >1000kr

Men hva med denne da Sondre, kanksje litt billigere samt enda sjeldnere, fra en spesialversion av 318is, class II spoiler for 318is

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/x/q/0.png

oi! hvor fant du den!?

Gå inn på realoem.com; e36->sedan->318is->05/1994->left->manual->browse parts->vehicle trim->bumper->front class II : )

(vehicle trim->carrier bumper front, her er stålfangeren du må ha, merket "ONLY APPLIES TO INDIVIDUAL SERIES 94 CLASS II")

fanger, dtm list og splittere er like som de du har ;)

Vet ikke om den kan justeres men mener og ha lest at den har to posisjoner, helt inn og helt ut. Spoileren har noe samme form som GT/ltw men er helt ulik i innfestninger osv og ikke trinnløst justerbar som GT, man ser jo at brakkettene er mindre dimensjonert og er enklere festet også, noe som gjør den billigere.

Såvidt jeg vet er det svært få som har en sånn så kan være morro å ha noe sjeldent :)

Jeg sjekket på koed alt kan vist skaffes og prisene er:

Brakett v. :950

Brakett h. :950

Brakett midten:1300

Spoiler:3000

Stålfanger:1550

Sum: ca 7500 + diverse skruer osv(her er det nok brukt helt vanlige skruer og ikke spesialdreide skruer og schimser som på GT som du også sparer mange kroner på at du ikke trenger). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fant ut at jeg trengte litt mere Meguiars produkter, så slang inn en ordre hos Autogeek istad ;)

1 G-1016 - Meguiars Smooth Surface Clay Kit 26.99

2 G-7516 - Gold Class Endurance High Gloss Tire Gel 19.98

1 X-3002 - Meguiars Microfiber Wash Mitt 5.99

2 X-2010 - Meguiars Supreme Shine Microfiber Towel 11.98

1 G-12664 - Meguiars NXT Generation Car Wash 9.99

1 G-14922 - Meguiars Quik Out Carpet Stain Remover 7.99

1 G-13600 - Meguiars Quik Interior Detailer Interior Wip 7.99

2 X-3080 - Meguiars Even-Coat Applicator 9.98

Slik så den ut før vask idag:

Bilde274.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ordren hos AutoGeek blåste jeg en lang marsj i, da jeg fikk vite at frakten kom på hele 90$ !! Argh! Får heller prøve å kjøpe her heime, tror jeg. Gidder ikke å bruke like mye på frakt som for varene jeg bestiller...for dumt!

Uansett. Har nettopp kommet hjem etter 2 uker i Bergen og Haukeland Universitetssykehus.

Min datter på 3 fikk varm væske over seg på kjøkkenet ved et uhell og vi ble sendt med eget fly til Bergen og brannskadeavd der borte. Så har vært mye Helse Bergen opplegg de 2 siste ukene kan man si... Men det gode er at hun nå begynner bli helt fin i huden igjen da. Så det ser ut til at dette ender veldig bra for henne, tross alt.

Bilen har stått stille i 2 uker da, så skal bli deilig å fyre den opp imorgen å bare la den bli god og varm før en liten kjøretur ;)

Bergensere, veldig lite bra BMW å se borte hos dere :) Men så en ny M5 siste dagen jeg var der da, så der reddet dere æren tross alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er godt å vite at hun ikke har smerter lenger. Det var en skikkelig stygg ulykke, fort gjort med sånne småtasser.

Så folkens, pass godt på når dere holder på med varme væsker, mat osv og har barn i huset. Vi fikk henne raskt i dusjen for avkjøling og det er meget viktig. De første 20 minuttene har mye å si for totalbildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur ute å handla inn litt saker igår: Pumpeflaske 5 liter som jeg tenkte fylle med avfettinga, hageslange 20 m (har ikke høyttrykk ennå dessverre) og Meguiars NXT shampo :)

Så idag fikk bilen en skikkelig vask, men skal ta den grundigere neste uke tenkte jeg, med avfetting, lakkrens, claybar og polering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...