Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

ES-M50-KIT_fs.jpg

sånn så settet ut som vi monterte på pauls1 sin bil!

:wink:

Hvor ble dette settet kjøpt? Hva var prisen, og hvordan var innstalasjonen? (sorry at jeg låner tråden din her Dr_S)

ligger noen bilder fra monteringen på min motorhær.

kjøpte det fra www.namotorwerks.com og betalte vel 3-4k(?) for det, + 1500 for manifoilden. litt dyrt men det oste dog kvalitet av det.. :D ganske enkelt å montere hvis man har litt erfaring med å skru :) fulgte med en step by step instalasjons cd også. men de hadde brukt en us m3 motor for å illustrere, så ikke alt som var helt likt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det toning av ruter på bilen?

Er litt lysten, men det er ikke noe som jeg kommer til å prioritere veldig..noen sier det blir litt overkill også, på svart bil. :roll: Men lyst på litt svak...om ikke bare for hun lille som skal sitte bak sin del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitteliten update siden sist..... byttet til nye pyntepropper til ventildekselet..de gamle var borte. Byttet ut skiltlyset bak, ikke noe veldig nødvendig eller synlig detalj, men frisker opp litt :) Får nye rondeller foran og bak samt nye skilter neste uke, hvis jeg rekker det.

Dårlig mobilbilde som viser forskjell på ny og gammel lykt:

Bilde014-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ikke skjedd stort her siden sist...men kan jo nevne litt om planer for bilen nå fremover mot vår og sommer (hvor lyst og vilje er mer tilstede enn nå ute i 1 m snø)

Lyktene skal byttes, skal mest sannsynlig ha inn sorte angeleyes fra Umnitza. Xenon skal inn, 6000K kit i nærlysene. Facelift grill med nyrer skal på, rondellene foran og bak byttes ut med nye. Alt av lister utvendig skal skiftes ut, får se an M-listene, om de er veldig slitte. Nye typen skilter skal på (seff uten det blå feltet), Eisenmann enderør sveises på (se bildet)

image_6180_big.jpg

M3 sideskjørt (og M-bakfanger om noe dukker opp brukt)

Skal ha borra og slissa skiver foran og bak fra ampe her inne, lakkere alle kalippere sølv og bytte til EBC greenstuff klosser. M3 foringer på bærearmene foran, E30 bærearmer hvis kulene er dårlige(noe jeg tviler på), tårnstag i motorromet evt. x-brace.

325 innsuget skal monteres av kyndig personell :D

Innvendig må jeg ha noen sorte stoffmatter da dette ikke fulgte med bilen. Vurderer også lett toning av ruter samt lakk av panser. Muligens kromringer i speedo, håndtak og noe karbondeler i kupeen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte planene, tror dette kommer til å bli veldig bra. En ting jeg har funnet ut, uansett hvilken bil en har, vil modifiseringene ingen ende ta :) Var det vanlige originale skiltlys du monterte?

Håper det blir bra ja, er slik jeg har tenkt meg at bilen skal bli tilslutt :)

Skiltlysene var vanlige org BMW ja. De blir ekstremt matte og gule i årenes løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasser'ern, dette blir nok bra ja :lol: . Men leser ikke noe om felgplaner!? Ikke det at de du har så ille, men denne flotte Touringen hadde kledd noen fete 18" 8) .

Felgplaner er lagt litt på is, fått så mange positive kommentarer overalt på M-contour hjula. Men planen var jo opprinnelig 18" ja, M-paralell...vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Litt i seneste laget kanskje, men flott bil Dr_S :) Lurte litt på E36 328 Touring ei stund jeg oxo, men valget falt på E39 gitt :P Fornøyd ellers med bilen?

Takk! Jeg var oså innom E39 touringer, men fant ingen jeg likte godt nok!

Ble for mye autolatgir og treineriør :roll:

Men ja, er kjempefornøyd med bilen og angrer ikke et sekund :)

Var forresten en tur på BMW idag og handla litt småting.. refleksvest org BMW, nye rondeller foran og bak, en lakkstift og diverse.

Ellers bestilte jeg nye bærearmsforinger fra E36 M3 3.2l og 328 emblem fra E46 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...