Dr_S Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Stemmer. Kan ikke skru av lysene når tenninga er på... Btw, sluttet bruke MSN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 nja, den har en tendens til å klikke på den bærbare har ikke kommet til grimstad enda, men nå jeg kommer dit, vil den stå på hele tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Alle BMW i Norge er meg kjent, importert Tror faktisk alle stammer fra Tyskland... Nei, ikke alle. En del av de nyere kommer fra USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Men de STAMMER fra Tyskland, som sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 trenger du virkelig å gjøre registreringsnummeret ditt no mer synlig i trafikken? Jeg er jo en pertentlig og påpasselig bilist, så akkurat det skulle da ikke være noe som helst å bekymre seg over Selv på bane der vei trafikkloven gjelder he he . Prates på våler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 hehehe, ja der sa du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Bestilte nytt bensinfilter og dekselet over filteret idag da, det tok kvelden i vinter ser det ut som Venter fortsatt på pakke fra Koed! Noen som har bilder av touring med disse baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Tror du snart får legge ut kollone tråden til våler som du pleier Thomas (nesten tradisjon det nå ). Folk begynner alt krible. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 skal du virkelig bytte ut baklysa thomas? trodde du likte de orginale best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Tror du snart får legge ut kollone tråden til våler som du pleier Thomas (nesten tradisjon det nå ). Folk begynner alt krible. Hehe, ja er vel snart tida inne nå for det Har tenkt tanken selv faktisk, er jo moro å få med så mange som mulig opp på "høstens vakreste eventyr", hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 jaja, jeg kan jo ikke stille opp i no kolonne lengre så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 skal du virkelig bytte ut baklysa thomas? trodde du likte de orginale best? Joda, jeg gjør nok det også. Men hadde vært gøy å sett hvordan de ser ut på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 jaja, jeg kan jo ikke stille opp i no kolonne lengre så Du KAN jo, men tror nok du hadde fått noen rare blikk, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 skal du virkelig bytte ut baklysa thomas? trodde du likte de orginale best? Joda, jeg gjør nok det også. Men hadde vært gøy å sett hvordan de ser ut på bilen. hahahhha LOL OMG... copy paste eller? hehe... nei da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Bestilt litt mere bilpleieprodukter: 1 x Meguiars Quick Out Carpet Stain Remover 1 x Meguiars Gold Class Shampoo & Conditioner 1 x Mothers Wheel Brush 1 x Amazing Roll-Off Venter på pakke fra Koed nå...og imorgen er det deler som ankommer BMW til meg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå