2mMy Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 jeg så faktisk forskjell med clay. allerede da var det en dypere farge i lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 jeg så faktisk forskjell med clay. allerede da var det en dypere farge i lakken! +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 jeg så faktisk forskjell med clay. allerede da var det en dypere farge i lakken! Det er fordi lube'n er så feit at det blir som voks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Vel..da har man fått litt deler og diverse i hus etter en liten innkjøpsrunde - nye bremseskiver front (org BMW) - bensinfilter + holder (org BMW) - ny gummimatte til bagasjerommet (org BMW) - Meguiars Gold Class såpe - Meguiars Quik Out carpet stain remover - Amazing Roll-Off, 1 gallon - Mothers felgbørste Tenkte teste ut denne såpa også, nå når jeg har prøvd de to andre til Meguiars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 For noe dritt du har kjøpt nå da Dr_S?Værre på shope enn ei kjerring du he he. Nei jeg får bare stikke innom og hente det he he . Fint du har så mye kjærlighet for bilen din Dr_S . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Hehe, noe morro må man ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Hehe, noe morro må man ha Ja men da tar du deg tur en gang til besøke oss i øst på bimmers utstilling i drammen eller bmwccn øst på G.Raceway, det er morro også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Hehe, noe morro må man ha Ja men da tar du deg tur en gang til besøke oss i øst på bimmers utstilling i drammen eller bmwccn øst på G.Raceway, det er morro også . Noe som skjer til uka? Har ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Ikke noe spesielt til uka. Terminlista til øst: http://www.bmwccn.no/ost/aktiviteter.html Ellers kan du ta deg en langtur til Gunnars hjem bygder der det skjeer treff både torsdag og lørdag har jeg sjønt riktig. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=125688&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Var ute å kjørte en liten tur idag etter en kjapp vask i det fine augustværet: Bildene er tatt på Nøtterøy for de som lurte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gladsild Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 De baklyktene du linket på side 71, har du kjøpt de? evt vet du om andre plasser man kan kjøpe ok baklykter til touring? =) knallfin bil du har må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Ikke kjøpt noe baklykter nei...tror nok ikke det vil skje heller Koed er vel et ok sted å finne slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Må si bilen din er fantastisk flott Dr_S! Vekker absolutt oppsikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Må si bilen din er fantastisk flott Dr_S! Vekker absolutt oppsikt Takk for det! Hyggelig å høre Kristian. Idag fikk den forresten nye bremseskiver foran, viste seg at de som sto på var det kommet kast i. Mulig de ikke har tålt varmen fra banekjøring... Kjøpte originale BMW skiver denne gang, og nå har jeg faktisk bremser på bilen, for det bremset utrolig dårlig! Samt at ALL vibrasjon er borte....deilig! Byttet også bensinfilter istad, så nå er bilen ganske klar for Våler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Bilder fra skivebytte, glemte ta bilde av de nye skivene, men er helt vanlige E36 skiver: Tok to testrunder etter skivebytte, først dro den til venstre, men etter mere bremsing tok de likt på begge sider..klossene måtte nok sette seg. Var veldig deilig å endelig ha riktige bremser, var meget dårlig på de andre skivene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå