///Kristian Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Liker spiriten :D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Da var nye innstigslister montert, bilen vasket, tørket og vokset. Motorvask. Ble veldig fort mørkt, men tror vi rakk det meste Kai-P dro hjem for å bytte bremseklosser bak! Kremt, foran.. Nå er bilene klare for Våler, får sove litt nå, tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 Foran ja, sorry Ja, pakker jeg nå..snart sove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Legger ut litt bilder fra Våler som folk har lagt ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Bilde av siste bilpleieprodukter som ble innkjøpt før Vålertreffet: 1 stk Mothers dekkbørste 1 stk Cobra Deluxe Jr. 600 Microfiber Towel 1 pad fra Pinnacle Helt sykt myk den MF-kluten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Mr.Jålebukk.. håper ikke du klager på fruen om hun bruker lang tid på badet for å ordne seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Hehe, hva var sammenlikningen der egentlig? Tok den ikke, Løkis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Hehe, hva var sammenlikningen der egentlig? Tok den ikke, Løkis! Dårlig forklart kanskje, mente at du bruker mye tid på å gnikke bilen pen Det er en bra ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Aha, sånn sett ja. Dama bruker ikke mest sminke, så er sjelden kø på badet Går fort noen timer på bilpleie ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Sånn det skal være :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Egentlig ikke så mye nytt å melde her...går mest i vasking og litt kos med voks om dagen. Har noen stygge vinterfelger jeg lurer fælt på hva jeg skal gjøre med... Kanskje prøve pusse de ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Hmm.. Peneste og reneste touringen jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Hmm.. Peneste og reneste touringen jeg har sett! Takk, gjør så godt jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Satt på nett inatt og kjeda meg litt, så bestilte et 6000K xenonkit fra vvme.com ! Har jo liggende et 8000K kit som er tiltenkt tåkelyktene, men tror det blir penere med lik styrke. Dette er med slim ballaster også, litt lettere å montere i fangeren. Litt morsomt å tracke pakka da, akkurat nå er den i Beijing, People's Republic of China, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Ikke så mye nytt som har skjedd med bilen...bare småting egentlig. Blir jo litt vasking og tørking med voksspray nå før vinteren. Ikke hatt anledning til å ta den skikkelig med voks osv da det er litt kaldt i lufta ute... Skulle tatt den med inn en plass og fått gått over før kulde og snø ankommer. Litt om hva som er kjøpt inn i det siste: Ventilhetter: Div. bilpleie: Wolfgang bøtte med lokk og GritGuard: Cobra mikrofiber Guzzler Towel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå