Kai-P. Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Du må snart få deg en egen bod til bilpleieprodukter nå, hehe.. Hadde litt sansen for den bøtta, hvor fikk du tak i den, Ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Du må snart få deg en egen bod til bilpleieprodukter nå, hehe.. Hadde litt sansen for den bøtta, hvor fikk du tak i den, Ebay? Må nok sette opp litt hyller osv snart ja Kjøpt hos www.blankbil.no , syns han har greie priser + at varene kommer raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Trengte litt mere felgrens, så da ble det en ny bestilling hos blankbil.no : 1 x Muc-Off Wheel Cleaner 1l (syrefri) 1 x Meguiars Hot Rims AluminumWheel Cleaner (syrefri) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Tørr jeg spørre hvor mye du er oppi i kroner og øre når det kommer til bilpleieprodukter Thomas? Nå har du mye snadder liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Hehe, nei det er nok noen kroner jeg er oppe i nå ja...blir mer neste år når jeg skal ha høyttrykkspyler og poleringsmaskin Snadder ja....skal jeg love deg Blir kanskje noe treff på Kepler snart...begynnelsen av november. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Nice, hadde gjort seg med en polering før snøen kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Høres ut som det er et treff jeg må få beskjed om hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Jeg kommer.. har ikke polert bilen her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Hvor er dette treffet? Må polere bilen min før vinteren også.. Hadde vært knall med noen tips fra deg Thomas ! Imponert over hva du får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hvor er dette treffet? Må polere bilen min før vinteren også.. Hadde vært knall med noen tips fra deg Thomas ! Imponert over hva du får til Vi har fast plass for disse treffa, og det er på Kepler Bilpleie i Tønsberg, rett ved e18. Jobber med å få på plass en dato så fort som mulig, da dette er etterspurt blant medlemmene. Mulig det blir den 7. november, men ikke bestemt ennå.. Skal gi deg noen tips jeg, hvis du tar turen! Takk for skryt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hmm...dette er noe jeg burde henge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Da blir det høsttreff på Kepler lørdag 7. november kl 11. Kr 100,- pr bil for lån av utstyr og produkter (ikke polermaskin) Møt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Hvordan produkter er det snakk om? Har en 2 hodet polermaskin fra biltema, mulig å ta med den for å bruke liksom? Betaler lett de 100 kronene, bare for å stå inne med mange andre å holde på med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Hvordan produkter er det snakk om? Har en 2 hodet polermaskin fra biltema, mulig å ta med den for å bruke liksom? Betaler lett de 100 kronene, bare for å stå inne med mange andre å holde på med bilen Mener det er Autoglym, de hadde Meguiars før men de slutta med det pga pris Ta med egen maskin du! Det er også støvsuger man kan låne der. Greit å ta med egne mikrofiberkluter/vaskevotter, vet ikke hvor rene de Kepler har er atm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 De reklamerer hvertfall for Meguiars på sidene sine, så er nesten rart om det ikke er det de bruker!? Og lakkforsegling er "Syntetic Sealant 21", noe jeg antar er #21 fra Meguiars. Høres hvertfall logisk ut... Men er et bra tiltak det der! Skulle deltatt om jeg bodde litt nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå