Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, nei det er nok noen kroner jeg er oppe i nå ja...blir mer neste år når jeg skal ha høyttrykkspyler og poleringsmaskin ;)

Snadder ja....skal jeg love deg ;)

Blir kanskje noe treff på Kepler snart...begynnelsen av november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dette treffet? :) Må polere bilen min før vinteren også.. Hadde vært knall med noen tips fra deg Thomas ! Imponert over hva du får til :)

Vi har fast plass for disse treffa, og det er på Kepler Bilpleie i Tønsberg, rett ved e18. Jobber med å få på plass en dato så fort som mulig, da dette er etterspurt blant medlemmene. Mulig det blir den 7. november, men ikke bestemt ennå..

Skal gi deg noen tips jeg, hvis du tar turen! ;) Takk for skryt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan produkter er det snakk om? Har en 2 hodet polermaskin fra biltema, mulig å ta med den for å bruke liksom? :) Betaler lett de 100 kronene, bare for å stå inne med mange andre å holde på med bilen :)

Mener det er Autoglym, de hadde Meguiars før men de slutta med det pga pris ;) Ta med egen maskin du! Det er også støvsuger man kan låne der.

Greit å ta med egne mikrofiberkluter/vaskevotter, vet ikke hvor rene de Kepler har er atm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De reklamerer hvertfall for Meguiars på sidene sine, så er nesten rart om det ikke er det de bruker!?

Og lakkforsegling er "Syntetic Sealant 21", noe jeg antar er #21 fra Meguiars. Høres hvertfall logisk ut...

Men er et bra tiltak det der! Skulle deltatt om jeg bodde litt nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...